مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

9دی از فرازهای سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: 9دی دفاع همه جانبه ملت از کیان انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان،  یوسف افشاری‎نیا در جمع مدیران واحد‌های برنامه‎ساز این مرکز گفت: حماسه نهم دی‌ماه از فراز‌های مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: یوم الله نهم دی‎ماه یکی از مناسبت‌ها و وقایع برجسته محسوب می‌شود که فتنه شوم سال ۸۸ را که در پی براندازی نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بود، پایان داد.

افشاری‎نیا افزود: میثاق دوباره ملت ایران با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا در این روز، دلبستگی، همبستگی و دفاع همه جانبه از کیان انقلاب اسلامی در مقابل فتنه‎ها و توطئه‎های دشمن را به نمایش گذاشت.

وی تأکید کرد: پوشش شایسته برنامه‌های بزرگداشت نهمین سالگرد حماسه نهم دی، امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، در اولویت شبکه‌های استانی صدا و سیما قرار دارد.

افشاری‎نیا گفت: این مرکز با تولید و پخش برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و خبری و همچنیبن تولیدات فضای مجازی، به تبیین ابعاد این حماسه بزرگ و تاریخی، و همچنین فتنه ۸۸ می‌پردازد.

وی در پایان از مدیران واحد‌های برنامه ساز مرکز خواست: به محتوای غنی و اثرگذار، نگاه هنرمندانه، نوآوری و جذابیت، در برنامه‌های این روز توجه داشته باشند.

ارسال نظرات