خبرهای داغ:
رابط دفترنمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهرآبیک:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهرآبیک بیان کرد : حماسه 9 دی زنده است زیرا که اسلام و پیامبر و راه انقلاب ماندگار است.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۴۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محمدقجری رابط دفترنمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهرآبیک درنشستی با فرماندهان وشورای این حوزه اظهار داشت: وحدت دائمی در چار چوب گفتمان اسلامی و زیر پرچم ولی فقیه، عمق باور ملت ایران نسبت به ارزش های الهی و انقلاب و ولایت فقیه، عمق ایمان مردم نسبت به شناخت دقیق دشمن در تمام صحنه ها و عرصه های گوناگون را مهمترین ویژگی های این رویداد مهم تاریخی است و شناخت دقیق ملت ایران در این حماسه بزرگ و ماندگار ثابت کرد آنجایی که اعتقادات، امنیت و دستاوردهای ملی مورد هجمه قرار گیرد، این ملت با هر فکر سیاسی در جبهه واحد و حقیقی انقلاب قرار می گیرند.
قجری افزود: حوزه انتخابات سال88 و بحث های بعد از آن حرف اعتراض به انتخابات نبود بلکه جهت دهی آن از چند ماه قبل برای بر هم زدن حقیقت ها و جلوگیری از نفوذ انقلاب طراحی شده بود و سکان دار این فتنه دشمنان نظام بودند و بهترین طرح ریزی ها را برای براندازی انقلاب انجام داده بودند و با راه اندازی این فتنه به دنبال جابجایی نرم سیاسی این نظام الهی بودند.
وی تاکید کرد: پیچیدگی هشت ماه جنگ داخلی در سال 88 سخت تر از جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود زیرا برای یک عده تشخیص حق سخت شد و با سکوت شان به انقلاب ضربه زدند و خیانت کردند و البته ملت بزرگ ایران در 9 دی فلسفه تاریخ را برهم زد به گونه ای که در تاریخ می خوانیم نخبگان حرکتی را آغاز می کنند و بعد مردم دنبال آنان حرکت می کردند اما در این حماسه تاریخی مردم عوام، نخبه شدند و نخبگان به دنبال آنان حرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این روز تاریخی تشخیص ملت ایران بسیار دقیق بود به طوری که هیچ فرد، حزب وگروهی این روز را ساماندهی نکرد بلکه مردم با تمام وجود به صحنه آمدند تا نشان دهند هرگز دست از آرمان ها و دستاوردهای خود بر نمی دارند که این درس بزرگی برای دشمنان بود.
رابط دفترنمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج ثارالله خاطرنشان کرد: ملتی که در این انقلاب الهی 200 هزار شهید، حدود 80 هزار جانباز، حدود 60 هزار آزاده تقدیم کرده است هرگز به هیچ کس اجازه رخنه در صفوف به هم پیوسته خود را نخواهد داد و ملت ایران همه سختی ها را در 2 سال قبل از جنگ مقابل فعالیت گروه های معاند، هشت سال جنگ تحمیلی و دیگر موارد را قبول کردند تا همواره با عزت و سربلند باشند.
وی با بیان اینکه فتنه 88 جنگ به تمام معنای احزاب بود گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باور نمی کردند مردم با بصیرت و با ایمان ایران چنین از آبروی خود دفاع کنند.
وی افزود: همه ملت ایران انقلابی هستند به طوری که در راه آرمان های خود حزب و جناح نمی شناسد بلکه اهداف آن ها حف انقلاب است و از دسیسه های دشمن انقلابیون ترسی ندارند و کسانی که می ترسند سنت الهی را باور ندارند و دست به بیگانه دراز می کنند در صورتی که دستی که سمت بیگانه می رود دست شیطان است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز به شدت تلاش می شود موضوع فتنه را در کشور عادی سازی کنند در صورتی که فتنه، فتنه است و هرگز عادی سازی نخواهد شد زیرا دعوا بین دو نفر نبود که صلح کنند بلکه با آبروی ملت ایران بازی شد و ایمان مردم، باور داشتن سنت الهی، بصیرت ملت، عاشورا و هدایت و رهبری ولی فقیه از جمله عوامل سربلندی و پیروزی مردم شریف ایران در 9دی بوده است و مولفه های قدرت ایران توکل بر خدا، استمداد از وجود مبارک پیامبراکرم و ائمه اطهار به ویژه امام زمان (عج)، اطاعت از اوامر ولی فقیه است.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها