رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: امام راحل مدت‌ها قبل عنوان فرمودند که آمریکا نیز سرنوشتی مشابه شوروی سابق خواهد داشت و امروز شاهد هستیم که اقدامات ترامپ نیز در همین راستا است و پیش بینی امام راحل در حال تحقق است.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۴۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در همایش پرچمداران بصیرت به مناسبت ایام الله نهم دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مجتمع آیه‌ها که با حضور طلاب و روحانیون بسیجی برگزار شد،  با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و خروج نیرو‌های نظامی این کشور از سوریه گفت: هدف آمریکا در برجام نجات اسرائیل بود که در آن موفق نشد و پس از آن هم حضور مدافعان حرم در سوریه و شکست پروژه داعش نقشه‌های آنان را برهم زد.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار در خصوص بصیرت مردم در فتنه ۸۸ نیز افزود: به فرموده مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ ملت ما را واکسینه کرد و بسیاری از چهره‌های خود فروخته در نظام چهره واقعی خود را نشان دادند و ما امروز باید محصول فتنه ۸۸ که همان بصیرت واقعی است را به روز رسانی کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم تا زوایای پنهان این موضوع برای آن‌ها آشکار شود.
 
وی با اشاره به اینکه هدف دشمن در حوزه اقتصادی متمرکز شده بود و قصد داشتند قیمت دلار را بسیار افزایش دهند، گفت: شکست دشمنان در این پروژه سند محکمی برای ناکامی آنها در عرصه اقتصادی است.
 
طائب خاطرنشان کرد: امام راحل مدت‌ها قبل عنوان فرمودند که آمریکا نیز سرنوشتی مشابه شوروی سابق خواهد داشت و امروز شاهد هستیم که اقدامات ترامپ نیز در همین راستا است و پیش بینی امام راحل در حال تحقق است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها