خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت:پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه‌ای همگانی است
کد خبر: ۹۰۹۴۴۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی عموزاده کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی کارکنان سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: یکی از پدیده‌های منفور در دنیا تعریف سیاست است. برخی آن را با عباراتی نظیر دروغ و نیرنگ تعریف می‌کنند؛ در حالی که امام خمینی (ره) می‌فرمایند ((سیاست در ذات خود و به خودی خود اینچنین نیست))و سیاست را خصم ظالم و یاری مظلوم تعریف می‌کنند؛ سیاست در بین رجال سیاسی دنیا و متأسفانه برخی از افراد داخل کشور نیز یعنی نادرست است.
عموزاده افزود: در سال ۸۸ همه آن چیز‌هایی که می‌توانست مردم را از راه درست دور کند کنار هم وجود داشت و برخی از افرادی که مردم آن‌ها را با نام انقلاب می‌شناختند از قطار انقلاب پیاده شدند؛ حتی برخی از خواص بی بصیرت در مقابل نظام اسلامی ایستادند.
وی ادامه داد: سکوت خواص و گاهی همراهی آن‌ها با گروه ها، افراد و ساز مان‌هایی نظیر منافقین، سلطنت طلب ها، شبکه صدای آمریکا بود که باعث شد فتنه ۸ ماه به طول بینجامد وگرنه بساط فتنه و فتنه گران ظرف چند روز باید جمع می‌شد؛ برخی از سران فتنه حتی بعد از رسیدن به عاشورای حسینی و آن اتفاقات دردناک، کسانی که به پرچم امام حسین علیه السلام جسارت کردند را مردم خداجو می‌خواندند.
عموزاده افزود: همه فتنه گران و سران فتنه دو هدف استراتژیک و تاکتیکی را دنبال می‌کردند و آن این بود که ما انقلاب کردیم و انقلاب سهم ما است و حالا نمی‌خواهیم کنار برویم و تا زمانی که زنده هستیم باید در راس کار باشیم و استفاده کنیم؛ آن‌ها مخالف چرخش قدرت بودند؛ همچنین حرف دیگر آن‌ها این بود که تا زمانی که بچه‌های ما هستند چرا دیگران باید بیایند و امور را در دست بگیرند؟ آن‌ها اعتقاد داشتند که رهبری در جمهوری اسلامی باید مثل ملکه انگلیس باشد و هیچ قدرتی نباید داشته باشد؛ بنابراین شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌دادند؛ چراکه رهبری را مانع بسیاری از منافع خود می‌دانستند؛ در حالی که رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به کشور و ملت اقتدار و عظمت داد. زمانی در سال‌های ۱۳۲۲-۱۳۲۳ روزولت، چرچیل و استالین به ایران می‌آیند در حالی که شاه کشور بعد از ورود آن‌ها باخبر می‌شود و جالب‌تر آن که شاه به دیدن آن‌ها می‌رود و حتی در عکس یادگاری خود او را راه ندادند. پوتین یکی از ریئس‌جمهور‌های متکبر دنیا وقتی به ایران می‌آید از فرودگاه مستقیم به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌رود. این دو نمونه‌هایی از ذلت شاه و عظمت رهبری عادل برای جامعه اسلامی است.
عموزاده در پایان با اشاره به حدیثی قدسی گفت: آن‌هایی که در سال ۸۸ فتنه کردند، می‌خواستند امام عادل را از راس پایین بکشند این درحالی است که گناهی بزرگتر از این وجود ندارد؛ همچنین کسانی که در حال تلاش برای نگهداری و محافظت از مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی هستند بالاترین ثواب‌ها را برای خود ذخیره می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها