خبرهای داغ:
شهید جاویدالاثر «منوچهر نظری» متولد ۱۳۳۸ اسدآباد، ۲ اردیبهشت ۱۳۶۰ در جبهه‌های سرپل ذهاب و در سلسله ارتفاعات بازی دراز به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاکش هنوز به کشور بازنگشته است.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۱۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

زندگینامه شهید جاویدالاثر «منوچهر نظری»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرباز شهید جاویدالاثر «منوچهر نظری» فرزند فتح الله متولد ۱۳۳۸ اسدآباد از یک خانواده اصیل و مذهبی که پدر بزرگش، سال‌ها پیش از انقلاب از روستای ترخین آباد به اسدآباد هجرت کردخ و پدر مرحوم این شهید عزیز نیز سال‌هایی را در تهران زندگی می‌کرده است  که منوچهر نیز در تهران تربیت و بزرگ شد.

این شهید عزیز چند سال قبل از انقلاب به اسدآباد هجرت و در سال ۱۳۶۰ به خدمت سربازی اعزام می‌شود که در بازی دراز سرپل ذهاب به شهادت می‌رسد و به عنوان یک شهید جاوید الاثر هنوز به آغوش خانواده و شهر بازنگشته است.

شهید «نظری» دارای یک خانواده مقید به تمام اصول اسلامی و انسانی بو؛ در دوره نوجوانی و قبل انقلاب نیز به انجام فرائض دینی مقید و دیگران را نیز به این جهت توصیه و رهنمون می شد.

شهید «نظری» جوانی دارای عواطف انسانی قابل تحسین بود که مشکلات دیگران برایش دارای اهمیت بود و تا حد توانش به یاری دیگران اهتمام داشت.

این شهید عزیز بعد از اخذ دیپلم در رشته ریاضی ـ فیزیک به خاطر احساس مسئولیت اجتماعی و حس وطن دوستی که داشت و از طرفی غیرت دینی و ملی ایشان تهاجم دشمنان بعثی بر مرزهای کشورش را بر نتابید و با پوشیدن لباس رزم و سربازی به یاری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شتافت و بعد از نبردهای رویاروی با دشمنان متجاوز بعثی در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۰ در جبهه‌های سرپل ذهاب و در سلسله ارتفاعات بازی دراز به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاکش در منطقه تحت نفوذ دشمن ماند و هنوز هم به دست نیامده است و چنان از این دنیای خاکی آلوده بریده بود که حتی اثری از جسد پاکش نیز در جلو دیدگان نباشد این شایستگی مخصوص بندگان لایق پروردگار است.

 پدر بزرگوار شهید «نظری» مرحوم فتح الله نظری در روستای پدری خود ترخین آباد حسینیه‌ای به نام این شهید بزرگوار احداث کرده تا یاد فرزند جاویدالاثرش همیشه درجایی بر زبان‌ها باشد که محل عبادت خدا و مراسمات سالار شهیدان حسین ابن علی(ع) باشد؛ روح پرواز کرده این شهید والامقام به رضوان الهی شاد است و خاطرش در دل‌ها گرامی و جاودان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات