کارشناس مسایل سیاسی در جمع مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: فتنه 88 یك توطئه برنامه ریزی شده 10 تا 15 ساله بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۱۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا اسماعیلی در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج بن ضمن گرامیداشت هفته بصیرت، گفت: فتنه 88 یك فتنه برنامه ریزی شده 10 تا 15 ساله بود.

كارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: فتنه سال 88، فتنه ای نبود كه یك شبه ایجاد شده باشد، بلكه فتنه ای بود كه مدتها برای آن برنامه ریزی صورت گرفته و اتاق های فكر آمریكایی و اسرائیلی برای آوردن مردم در كف خیابان ها برنامه ریزی دقیقی داشته و شعارهایی كه در خیابانها داده می شد اول در اسرائیل و انگلیس تولید شده و سپس به داخل کشور ما ارسال می شد.

علیرضا اسماعیلی افزود: بر اساس طراحی های صورت گرفته قرار بود با القای شبهه تقلب در انتخابات و از بین بردن اعتماد مردم به نهادهای قانونی، نهایتا اصل نظام اسلامی مورد هجمه قرار گرفته و منجر به فروپاشی نظام از درون گردد.

وی تاكید كرد: سران فتنه بدون ارائه مدركی دال بر تقلب در انتخابات، ماه ها كشور را به آشوب كشانده و ضررهای اقتصادی و حیثیتی بزرگی به نظام وارد كرده و در نهایت در بهمن 89 به دلیل فراخوان برای حضور مردم در خیابان ها جهت كپی برداری از کودتاهای مخملی و شورش علیه حاكمیت، از سوی شورای عالی امنیت ملی به حصر خانگی محكوم شدند.

كارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: علی رغم طراحی های بسیار دقیق دشمنان نظام و سكوت بسیاری از خواص، روشنگری های مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در نهم دیماه 88 باعث شد فتنه عمیقی كه می رفت اركان نظام را تخریب نموده و انقلاب را در سراشیبی سقوط قرار دهد، خنثی شد.

ارسال نظرات