نیکزاد: با هدف برطرف کردن برخی کمبودهای آزمایشگاهی و کارگاهی مدارس و هنرستان های مازندران، 400 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری و تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عسگری نیکزاد در مراسم بهره برداری 2 طرح واحد آموزشی شامل آزمایشگاه مدرن و کتابخانه هنرستان و دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی و مدرسه ابتدایی پسرانه شهید فلاحی در روستای درازان از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل افزود: 2 میلیارد و 100 میلیون ریال برای بهسازی و نوسازی طرح های این دو واحد آموزشی هزینه شد.
مدیر کل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه به علت تغییر آموزش در همه مقاطع ، برخی کمبودهای آموزشی با حذف کتابخانه ها ، آزمایشگاه ها و حتی کتابخانه به کلاس درس تبدیل شد ، گفت: با استقرار سال سوم در هنرستان های کار و دانش، حدود 17 هزار دانش آموز به این مراکز اضافه شده که نیازمند فضای کلاس و حذف فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی آنها بود. همچنین در این مدت با برون سپاری و همکاری شهرک های صنعتی و آموزشکده های فنی وحرفه ای بخشی از کمبودهای کارگاهی و آزمایشگاهی جبران شد.
نیکزاد افزود: با هدف برطرف کردن برخی کمبودهای آزمایشگاهی و کارگاهی مدارس و هنرستان های مازندران، 400 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری و تحویل داده شد.
61 هزار دانش آموز در بیش از 250 مدرسه شهرستان آمل مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها