درپایان مسابقات مسابقات شرنج کشور، " عبداله نادری" از بابل با کسب ۶.۵ امتیاز از ۷ بازی به مقام قهرمانی دست یافت، " میلاد سالار" از نور ، " محمد اکبری" از بهشهر و " ابوالفضل کاظمیان" از آمل همه با۶ امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۰۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در سومین دوره مسابقات شطرنج آزاد کشور 106 شطرنج باز از استانهای مختلف کشور در 7 دور به روش سوئیسی در مجموعه سرای مهر شهرداری آمل با هم به رقابت پرداختند .
درپایان این مسابقات، " عبداله نادری" از بابل با کسب ۶.۵ امتیاز از ۷ بازی به مقام قهرمانی دست یافت، " میلاد سالار" از نور ، " محمد اکبری" از بهشهر و " ابوالفضل کاظمیان" از آمل همه با۶ امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.
" محمدرضا عابدی" از قزوین و " جعفر خمیسی" از ساری هر دو با ۵.۵ امتیاز در رده های پنجم وششم این مسابقات قرار گرفتند.
همچنین " ستاره سبط رسول" ملی پوش آملی تیم شطرنج بانوان ایران که چندی پیش در مسابقات قهرمانی زنان غرب آسیا دو نشان طلا وبرنز کسب کرده بود، مقام بهترین بازیکن بخش زنان این مسابقات را کسب کرد.
این مسابقات طبق مقررات فدراسیون جهانی برگزار شد و ریتینگ بین المللی در این مسابقات محاسبه وبه فدراسیون شطرنج ارسال می شود.
رییس هیات شطرنج شهرستان آمل درحاشیه این مسابقات گفت : با توجه به استقبال خوب شرکت کننده ها در دو دوره گذشته این مسابقات که به صورت استانی ومنطقه ای برگزار شده بود، دوره سوم این مسابقات به صورت آزاد کشوری برگزار و استقبال خوبی کرده بودند.
محمدعلی جعفری افزود: که این مسابقه در تقویم سالانه فدراسیون شطرنج ثبت و نتایج و جدول این دوره نیز برای محاسبه رتبه بندی به فدراسیون جهانی ' فیده ' ارسال خواهد شد.
حدود 30 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی برگزار کنندگان این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده که به 6 نفر برتر اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها