سرهنگ امامی: حماسه کم نظیری که مردم بابصیرت و انقلابی ایران در ۹ دی سال ۸۸ آفریدند پیام‌های زیادی برای دشمنان به همراه داشت، که مهم‌ترین آن بصیرت ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض آنان از رهبر معظم انقلاب به‌عنوان، ولی فقیه بود که به دنیا ثابت شد .
کد خبر: ۹۰۹۴۳۹۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ امامی طی مصاحبه‌ای با خبرنگار بسیج گفت: حماسه کم نظیری که مردم بابصیرت و انقلابی ایران در ۹ دی سال ۸۸ آفریدند پیام‌های زیادی برای دشمنان به همراه داشت، که مهم‌ترین آن بصیرت ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض آنان از رهبر معظم انقلاب به‌عنوان، ولی فقیه بود که به دنیا ثابت شد .
وی افزود:آسیب‌های که در فتنه ۸۸ به کشور وارد شد بسیار خطرناک بود و فتنه گران کشور را به لبه پرتگاه بردند، اما با بصیرت مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب این فتنه در نطفه خفه شد .
امامی در ادامه با بیان اینکه دشمن امروزه با روی آوردن به جنگ نرم درصدد براندازی نظام هستند، تصریح کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده است که یکی از راه‌های براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ روانی و جنگ فرهنگی است .
امامی خاطر نشان کرد:امروزه دشمن به سمت و سوی مسائل فرهنگی و جنگ نرم رفته است و بایستی با رصدهوشمندانه توطئه‌های دشمنان بر ماهواره‌ها و مقابله با جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ فرهنگی دشمن برنامه ریزی کرد .
انتهای پیام /د 
 
ارسال نظرات