به منظور افزایش و ارتقاء بصیرت و آگاهی ؛ سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری نشست سیاسی نمود.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۸۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ؛ خوانساری در این نشست اظهار داشت: در فتنه سال 88 دشمن افراد خاصی را در مقابل نظام قرار داده بود ولی الان دشمن طوری برنامه ریزی کرده است که با ایجاد مشکلات اقتصادی قشر مستضعف را روبروی نظام اسلامی قرار دهد لذا ما باید روشنگری کنیم و مکر و حیله دشمن را برای مردم تبیین کنیم .
مسئول سیاسی تیپ 18 الغدیر در ادامه گفت:متأسفانه بعضی افراد جاهل و یا مغرض بحث آشتی ملی را مطرح می کنند و می گویند تا کی می خواهید کسانی که در سال 88 مسبب فتنه شدند را در حصر نگه دارید؟ . در صورتیکه قضایای سال 88 یک نوع براندازی بود و آمریکاییها پیش از این گفته بودند که ما می خواهیم انقلاب ایران را با جنبش سبز از بین ببریم .
وی افزود: دشمن در سال 88 تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی بکار برد و در این راستا برنامه های تلویزیونی و رادیویی خودشان را افزایش دادند.فتنه 88 پیامدهایی برای نظام سلطه داشت یکی اینکه فهمید می تواند جریانی را در داخل نظام تقویت کند و او را در مقابل نظام قرار دهد و دوم اینکه می توان در ایران شورش و اغتشاش ایجاد کرد.در همان موقع نیروهایشان را نزدیک مرزهای ما آورده بودند و آماده بودند.اگر فتنه سال 88 خاتمه نمی یافت و حماسه نه دی اتفاق نمی افتاد کشور ما بی ثبات می شد و هرج و مرج در کشور ایجاد می شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات