خبرهای داغ:
مسابقات والیبال بسیج خواهران طبس با عنوان «جام بصیرت»، یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی با حضور ۸ تیم آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۴۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، افتتاحیه مسابقات والیبال بانوان با عنوان «جام بصیرت» برگزار شد  که به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی و همچنین یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی با حضور سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، مسئولان ورزشی شهرستان و اعضاء کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه طبس انجام شد.

سرهنگ فرحبخش ثانی در آغاز این مراسم گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دشمنان داخلی و خارجی تمام توان خود را علیه ما به کار بسته اند اما خواهران ما با توجه به تهذیب، اخلاق، تقوا و حجاب در عرصه های ورزشی و اجتماعی حضور می یابند و افتخار آفرینی می کنند.

وی همچنین افزود: امروز بسیج در تمام عرصه های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و ورزشی با افتخار حضور فعال دارد .

خواهر بسیجی مریم رحیمی، مسئول فنی برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت: این مسابقات باهدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در چنین مسابقاتی بانوان ثابت می کنند که می توان با حفظ حجاب نیز در عرصه های اجتماعی و میادین ورزشی حضور یافت و موفق بود.

رحیمی اظهار داشت: این مسابقات به صورت ناحیه ای توسط ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری هیئت والیبال شهرستان طبس در رده سنی جوانان و با حضور بیش از ۸۰ بانوی ورزشکار در قالب ۸ تیم برگزار شد .

وی افزود: تیم های شرکت کننده با گرامیداشت یاد سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی مزین به نام شهدا در این مسابقات حضور یافتند.

مسئول فنی مسابقات والیبال بانوان جام بصیرت گفت: تیم های، شهیده لیلا حسنی و شهید غلامرضا زمانی از حوزه خواهران حضرت فاطمه، تیم شهید احمدی عشق آباد از حوزه مالک اشتر ، تیم شهدای گمنام دیهوک از حوزه حضرت زینب، تیم شهید رفیعی کریت از حوزه عمار، تیمهای شهید سجادی و شهید فدایی از پایگاه حلیمه حوزه حضرت فاطمه و تیم شهید مهاجریان دشتغران از حوزه کوثر در این مسابقات شرکت می کنند .‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها