خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بقیه ا... (عج) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بقیه ا... (عج) شیراز در جمع بازنشستگان گفت: پیروی از ولایت رمز پیروزی پیشکوستان جهاد شهدات در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۳۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در جمع بازنشستگان گفت: پیروی از ولایت رمز پیروزی پیشکوستان جهاد شهدات در تاریخ 40ساله انقلاب می باشد.

وی افزود: بحث انقلاب  حرکت امام خمینی(ره) نشات گرفته از انقلاب پیامبر اکرم(ص) .و امام حسین(ع) می باشد که توانست انقلاب را به ثمر برساند و هشت سال جنگ تحمیلی را بایاران خود به پیروزی برساند و بعد از آن انقلاب به دست خلف صالح او حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که به حق توانست سکان این کشتی عظیم را که در امواج طوفان های سهمگین و پیچ های خطرناک هدایت گری کند و به ثمر برساند.

به عوامل عزت در دنیا را برشمرد و بیان داشت: از مجموع آیات و روایات معلوم می گردد که عوامل عزت عبارتند از خداباوری همراه با بندگی و اطاعت،توکل نمودن به خدا و به غیر از او چشم اندوختن،حریم های الهی را رعایت کردن،از وابستگی ها مادی و دنیوی اجتناب نمودن،از دروغ و غیبت و توهین و پرحرفی عیب جوئی و.... می باشد.

وی خاطر نشان نمود: بازنشستگان ادامه دهنده راه شهدا و امام هستند و هیچ گاه سنگر را خالی نگذاشته اند و مواظب نفوذ دشمن هستند با حضور همیشگی در صحنه امنیت چهل ساله را برای نظام و انقلاب به ثمر رسانیده اید و تجارب شما باید در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بقیه ا...(عج) شیراز: اشاره کرد: شما پیشکسوتان که در طول خدمت خود صادقانه کار کرده اید و انقلاب را درک کرده اید باید در وسط میدان باشید و هوشیاری خودتان را حفظ کرده و ولایت مدار بمانید چرا که  صراط مستقیم حق  پیروی از ولایت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها