خبرهای داغ:
فتنه ۹۸ در پیش است باید سراسر کشور و در همه نهادها قرارگاهایی تشکیل شود و این فتنه را رصد کند . چرا که حماسه ۹۸ آغاز عصر نومیدی دشمنان اسلام در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،فردا نهمین سالگرد حماسه ۹ دی است. حماسه ای که هم ذات انقلاب بود، آتش به اختیار بود، رنگ بصیرت داشت، دشمن شکن و غربالگر سره از ناسره بود.
مقام معظم رهبری در۲۵ شهریور ۱۳۸۹ فتنه«زنگ بیدارباشی» توصیف کردند که «اگر ما اینجا خواب برویم، دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد... به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود.»
از نظر امام خامنه ای، حادثه ۹ دی«حادثه ای عجیب» است که این روز را در« تاریخ، تمایز و ماندگار» کرده است. روزی که طراحی ده ساله دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی با هوشیاری مردم، شکست خورد و نقشه شکاف اندازی بین آحاد ملت و تردید افکنی در کار مسئولین کشور، نقش برآب شد.
۹ دی، سرتاسر کشور مشت محکمی بود بردهان فتنه‌گران، مخالفان و معارضان بین المللی با پیامی دردناک که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی آیند.
حاجیه تجلی، از بانوان فعال سیاسی در گفت وگو با خبرنگار ما علل وقوع حماسه ۹ دی را همان علل و زمینه ای دانست که در سال ۴۲ امام خمینی(ره) با آن انقلاب را آغاز کردند و گفت: علل وقوع حماسه ۹ دی چیزی بود که در سال ۵۷ انقلاب با آن پیروز شد و آن تقابل اسلام و کفر است.
۹دی نشان داد، ماهیت انقلاب اسلامی تضعیف نشده است
وی ادامه داد: این نشان می دهد که ماهیت جمهوری اسلامی که بیداری جبهه حق علیه باطل است علی رغم تبلیغات دشمن عوض نشده، تحلیل نرفته و خاصیت خودش را از دست نداده است.
این بانوی مبارز انقلابی، بیداری ملت و حضور آحاد مردم در سرنوشت و مقدرات کشور را وجه تمایز و رمز ماندگاری این روز در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: خداوند متعال " تغییر" را به قوم نسبت داده است نه حکومت، نه نخبگان نه خواص به طور خلاصه بگویم: نه زر و نه زور و نه تزویر اینچنین است که می فرماید: « إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّيٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
نویسنده کتاب "نرم افزاران تباهی شرکت هالی"، افزود: این یک قانون و حجت الهی است که اگر مردم بخواهند همان خواهد شد!
۹دی حجت را بر دشمنان نظام تمام کرد، دست از پا خطا کنند با مردم طرفند!
این فعال سیاسی، در ادامه با استناد به این فرمایش مقام معظم رهبری« حرکت عظیم نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد» گفت: این بدان معنی است«اگر کسی قصد مخالفت با نظام را داشته باشد باید بداند که با مردم طرف است .»
تجلی، پیام حماسه نهم دی را در عرصه دخلی، بین المللی و برای همه مردم جهان این دانست: « مردم باید خودشان سرنوشت شان را رقم بزنند و در این صورت است که هیچ قدرتی را یارای آنها نخواهد بود.»
نویسنده کتاب "پیمان NPT، پروتکل الحاقی" ، در پاسخ به این سؤل که به نظر شما پیام ۹دی از سوی فتنه گران و حامیان آنها در داخل و خارج کشور شنیده و درک شده است، گفت: تاحدودی از یک طرف فهمیدند که ملت بیدار است لذا همه هم و غم خود را بکار می برند تا با ایجاد شبهات و تبلیغات منفی خلل در افکار عمومی وارد کنند.
تلاش دشمنان نظام برای سوق دادن ایران به سمت نظام سکولار و لیبرال
وی، ادامه داد: دشمن با نفوذ فرهنگی مثل سند ۲۰۳۰ و امثالهم، قصد دارد این بیداری را سرکوب کند و در داخل جریان نفوذ که به سطوح بالای حکومتی راه پیدا کرده ، قصد دارد اسباب نارضایتی مردم را فراهم کند تا ملت با ابزارهایی به دست خود مثل، "خوداحتکاری" در جریان تغییر قیمت ارز و امثالهم همبستگی شان از بین برود، به نظام بدبین و بی اعتماد شوند و نسبت به باورهای شان تردید و شکست ایجاد شود.
این فعال سیاسی، تصریح کرد: گمان این طبقه نفوذی حاکم این است که با تغییر در بیداری ملت و تبدیل آن به بی تفاوتی و بدبینی، نظام جمهوری اسلامی ایران را به سمت یک نظام سکولار و لیبرال سوق دهند.
تقابل جبهه حق و باطل همیشه تاریخ بوده است و مادامی که بشر روی کره زمین زندگی می کند این تقابل وعده خداوند را در پیروزی حق علیه باطل اثبات می کند به شرط آنکه بصیر و دشمن شناس باشم. دشمنی غرب با نظام جمهوری اسلامی ایران نیز مصداق همین تقابل حق با باطل است. مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی خود در خصوص دسیسه های دشمن برای سال ۹۸ روشنگری فرمودند و قطعا حوادث و جریانات اخیر در عرصه داخلی و بین المللی اتفاقی نبوده و نیست باید هوشیار بود و آگاهانه و انقلابی عمل کرد.
از این رو امام خامنه ای با اینکه ملت ایران را «ملّت بیدار» توصیف کرده اند از مسئولین خواستند بیشتر تلاش کنند و به ملت توصیه کردند این «بیداری را حفظ کنید» چرا که دشمنان گفتند در سال ۹۷ نقشه‌هایی را برای جمهوری اسلامی کشیده اند و آن را ابراز کردند که البته ممکن است یک فریب باشد! ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند.»
لزوم تشکیل قرارگاه های رصد برای مقابله با فتنه ۹۸
تجلی در این خصوص گفت: فتنه ۹۸ در پیش است باید سراسر کشور و در همه نهادها قرارگاهایی تشکیل شود و این فتنه را رصد کند و افزود: لازم است از اکنون در فکر حماسه ۹۸ باشیم چرا که حماسه ۹۸ آغاز عصر نومیدی دشمنان اسلام در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

نویسنده: منیره غلامی توکلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها