خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین :
سردار آبنوش اظهار کرد:تمام امید دشمن امروز فتنه اقتصادی است و دشمن آدم های خود را در گلوگاه های اقتصادی کشور نفوذ داده است.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۲۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در جمع نمازگزاران مسجد جامع حضرت ابوالفضل علیه السلام که به مناسبت حماسه نه دی برگزار شده بود اظهار داشت : به بهانه نه دی چند سالی است این گونه مراسمات برگزار می شود تا بصیرت خودمان را نسبت به حیله های دشمن افزایش دهیم.

وی افزود : دشمنان ما در اوایل انقلاب گفتند این انقلاب به ماه هم نمی رسد و سرنگون می شود اما دیدند که انقلاب به راه خود ادامه می دهد، و جنگ را تحمیل کردند.

این مسوول در ادامه افزود : دشمن از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در مقابل ما ایستاد، ما چهل سال با درگیری و نبرد های مختلف به اینجا رسیدیم تا امروز چهلمین روز از حماسه نه دی را گرامی بداریم.

وی خاطر نشان کرد : دشمن روی جوانان نسل دوم و سوم انقلاب حساب ویژه باز کرده است چون اینها جنگ را ندیده اند و دوران پهلوی را ندیده اند.

آبنوش افزود :ما ده سال اول انقلاب درگیر فتنه های نظامی و امنیتی بودیم و مردم با بصیرت خود از این فتنه عبور کردند و هفته دفاع مقدس یادآور آن روز ها می باشد.

وی بیان داشت : عزیزترین ما نخبگان کشور عزیزمان در این جنگ شهید شدند و به اذن خداوند و رهنمود های پیامبر گونه امام راحل (ره) این فتنه را پشت سر گذاشتیم و بعد از جنگ در بعد نظامی و امنیتی خود را پرورش دادیم.

سردار آبنوش گفت : در مقاله ای که نویسنده آن شخصی ضد ایرانی است، نوشته بود :بپذیریم ایران یک قدرت جهانی است.

وی ابراز داشت : بصیرت نگاه کردن و دیدن ظاهر ماجرا نیست بلکه کسی بصیرت دارد که پشت صحنه ماجرا را ببیند.

وی با بیان اینکه دهه دوم و سوم انقلاب با فتنه های سیاسی و فرهنگی گذشت افزود : در فتنه 88 تهاجم هم فرهنگی بود و هم سیاسی و هدف این فتنه ها متزلزل کردن کشور بود.
معاونت عملیات سازمان بسیج گفت : در دهه دوم و سوم انقلاب عوامل داخلی دشمن در فتنه ها دخیل بودند.

وی شاخصه های اصلی پیروزی ما در فتنه هارا ولایت پذیری و اعتقاد به دین مبین اسلام دانست و گفت : بصیرت مردم ما در فتنه سال 88 باعث پیروزی ما در مقابل دشمن شد.

دشمن برای متزلزل کردن فرهنگ ما هزینه های بسیار گزافی متهمل شد اما اگر مسوولین ما مشکلات حضور مردم در اربعین حسینی را برطرف می کردند شاهد حضور بیشتر مردم بودیم.

این مسوول با بیان اینکه مردم ما به فرد متکی نیستند بلکه به ولایت متکی هستند افزود : دشمن نمی تواند در ساختار سیاسی ما نفوذ کند و آن را از بین ببرد.

آبنوش در پایان افزود : تمام امید دشمن امروز فتنه اقتصادی است و دشمن آدم های خود را در گلوگاه های اقتصادی کشور نفوذ داده است.
۳۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها