خبرهای داغ:

آمادگی مردم هندیجان در برپایی مراسم حماسه ۹دی

امام جمعه هندیجان گفت: فتنه گران در سال ۸۸ از همه ابزار برای ایجاد آشوب در کشوراستفاده کردند ولی مردم با بصیرت با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب در حماسه ای ماندگار ۹دی جوابی محکمی به آنها دادند که به همین منظور هر ساله این روزبه یاد ماندنی گرامی داشته می شود و امسال همزمان با سراسر کشور، مردم هندیجان روز یکشنبه درمراسم یوم الله ۹دی حضوری پرشور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۱۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار حضوری حماسی و باشکوه تمام قشر های مختلف مردم در مراسم تجمع ۹دی درمسجدجامع شهرستان هندیجان، روز یکشنبه ساعت ۱۰صبح شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار کرد:آشوب گران فتنه انگیز با جسارت کامل به عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توهین کردند ولی مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی در یک اقدامی شجاعانه جلوی این فتنه گران و عوامل دست نشانده استکبار جهانی ایستادگی نمودند و بساط فتنه آنها را جمع و نابود کردند .

وی افزود: سپاه و ارتش ایران اسلامی با اقتدار موشکی خود در مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند و جای تاسف دارد که وزیر خارجه مطرح کرده که هدف از بر جام اقتصادی نبوده که از رئیس جمهور محترم خواستاریم به جناب وزیر خارجه در این موارد تذکر بدهد و ملت ایران با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری همیشه دربرابر استکباران جهانی و فتنه گران مقابله می کند.

وی بابیان تاسف از حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان گفت: جای تاسف دارد که در حادثه واژگونی اتوبوس تعدادی از دانشجویان کشته شدند و امیدوارم خداوند به خانواده های آنها صبر بدهد و همچنین بهترین تقوا ،اخلاص در قلب است که هموار ه بایستی از کینه و فتنه پاک بشود و بهترین راه پیروی از احادیث اهل بیت (ع) و شرکت در مراسمات هیات های مذهبی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها