خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک

فتنه را باید با بصیرت افزایی نقش بر آب کرد

مراسم روز بصیرت با حضور ایت الله حیدری عضو خبرگان رهبری در مجموعه سپاه شهرستان اندیمشک، با حضور فرماندهان پایگاهها و رده های قشری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۱۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک سرهنگ پاسدار احسان کریمپور در مراسم روز بصیرت که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: فتنه ها را باید با بصیرت افزایی و روشنگری نقش بر آب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: اندیمشک جزو یکی از اولین شهرهایی بود که بعد از فرار شاه ملعون مجسمه شاه را پائین کشیدند.

وی افزود: در 4 آذر 65 که دشمن بعثی حدود 300 شهید و 700 زخمی در اندیمشک برجای گذاشت، این مردم بودند که به خیابانها آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و جنگ جنگ تار رفع فتنه سر دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: مردم با بصیرت اندیمشک در مقاطع حساس تاریخی در دفاع از حریم ولایت جانانه ایستاده اند.

سرهنگ کریمپور با اشاره به بصیرت مردم اندیمشک در مقاطع حساس تاریخی گفت:در تیر ماه 78 و فتنه 88 هیچ مجالی برای عرض اندام فتنه گران در اندیمشک وجود نداشت و همه اینها مصادیقی از ولایتمداری مردم اندیمشک هستند.

وی افزود: بصیرت مردم اندیمشک در دفاع از حریم اهل البیت (ع) و محور مقاومت سوریه و عراق تعداد شهدای این شهرستان نسبت به مردم مثال زدنی و در صدر قرار داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: در حوادث دیماه سال گذشته که شاهد آشوب هایی در استان و کشور بودیم، مردم اندیمشک علارغم همه کاستی ها و کمبود ها در دفاع از رهبر و انقلاب محکم و با صلابت ایستاده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها