فرمانده سپاه شهرستان مریوان در نشست ستاد شهرستانی کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، گفت:ادامه راه شهدا خیلی راحت نیست چرا که شهدا خالص شدند، شهداد شک نکردند، شهدا دو دل نبودند، شهدا منفعت طلب نبودند، شهدا به فکر خودشان نبودند، شهدا به موقع عمل کردند، شهدا اهل عمل بودند و شعار نمی‌دادند و در نهایت شهدا ایثار و فداکاری کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۰۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان؛ فرمانده سپاه شهرستان مریوان در نشست ستاد شهرستانی کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، گفت:ادامه راه شهدا خیلی راحت نیست چرا که شهدا خالص شدند، شهداد شک نکردند، شهدا دو دل نبودند، شهدا منفعت طلب نبودند، شهدا به فکر خودشان نبودند، شهدا به موقع عمل کردند، شهدا اهل عمل بودند و شعار نمی‌دادند و در نهایت شهدا ایثار و فداکاری کردند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده سپاه شهرستان مریوان در نشست ستاد شهرستانی کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور سرپرست فرمانداری مریوان، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، دهیاری ها، شورا‌های شهرو روستای و مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: در نیمه اول اریبهشت اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید در شهرستان مریوان برگزار می‌شود و لازم است همه دستگاه‌ها نسبت به برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند. وی عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. وظیفه همه این است که یاد شهدا را زنده نگه داریم. همه ما هر چه داریم از خون شهدا است. اگر راه شهدا را گم کنیم راهی را رفتیم که دشمن خواسته است. شهدا با اعتقاد و ایمان در این راه حاضر شدند.

فرمانده سپاه مریوان با اشاره به اینکه برکت خون شهیدان عامل ترس دشمن از نظام اسلامی است، گفت: ادامه راه شهدا خیلی راحت نیست چرا که شهدا خالص شدند، شهداد شک نکردند، شهدا دو دل نبودند، شهدا منفعت طلب نبودند، شهدا به فکر خودشان نبودند، شهدا به موقع عمل کردند، شهدا اهل عمل بودند و شعار نمی‌دادند و در نهایت شهدا ایثار و فداکاری کردند. اما امروز بعضی از ما فقط به فکر خود هستیم. بغیر از منفعت شخصی چیزی دیگری نمی‌بینیم.

سرهنگ سلیمی در نشست ستاد هماهنگی کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان افزود: دشمن سعی می‌کند که یاد و فرهنگ شهادت را از ما بیرون کند. شهدا به کنگره، مراسم و تجلیل ما نیاز ندارند این ما هستیم که به فرهنگ و راه و رسم آن‌ها نیاز داریم و باید همه ما تلاش کنیم در راه و مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

فرمانده سپاه مریوان، اظهار کرد: مریوان به شهرستان هزار شهید شناخته شده است و همه ما باید در اجلاسیه سال آینده در شان و جایگاه شهدای منطقه فعالیت کنیم.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نمونه بارز ایثار و فداکاری شهدا هستند، افزود: شهدای محلی را به مردم معرفی نکردیم و در حق آن‌ها و خانواده هایشان کوتاهی کردیم. درست نیست شهدای که به ما آبرو وعزت دادند فراموش کنیم.
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات