رئیس دانشگاه قاضی طباطبائی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان در پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشته است.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۹۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

یعقوب پوراسد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: حتی انسانها نیز در ۴۰ سالگی به بلوغ می‌رسند و در ۴۰ سالگی نیز انقلاب باید از هر لحاظ به تکامل رسیده باشد و بررسی شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر ارومیه که با استقبال خوبی روبرو بود، اظهار کرد: ۲۲۴ شعر به جشنواره شعر ارومیه ارسال شد که از این تعداد ۲۰۰ اثر به زبان ترکی و ۲۴ اثر به زبان فارسی بود و از ۱۰ شعر برتر نیز تجلیل خواهد شد.

پوراسد گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ارائه داشته‌ها و دستاوردهای فرهنگی و هنری استان است که باید از استعدادهایی که در چنین جشنواره‌هایی وجود دارند، حمایت شود.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، کشور و انقلاب، دوران خاصی را رد کرده و همچنین آذربایجان، همواره در مبارزات انقلابی نقش ویژه‌ای داشته است و در تقدیم شهیدانی همچون باکری‌ها و امینی‌ها نقش پررنگی داشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی با موفقیت تمام توانست سختی‌ها را پشت سر بگذارد.

رئیس دانشگاه قاضی طباطبائی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان سعی می‌کنند انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌دانند ما همچون هشت سال دفاع مقدس ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نخواهیم شد و بزرگترین افتخار در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی این بود که با اهدای خون هزاران شهید، ذره‌ای از خاک وطن را به دشمنان ندادیم.

وی افزود: برای کشور ما باعث افتخار و غرور است که دشمنان از امنیت ما واهمه داشته و برای نابودی ما برنامه‌ریزی می‌کنند و قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی امروز زبانزد جهانیان است، مسائل اقتصادی امروزه فراوان وجود دارد و باید مسئولین با درس گرفتن از مشکلات گذشته با اقتصاد مقاومتی و با حرکتی جهادی در جهت بهبود معیشت مردم قدم بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات