استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهدا با اهدا خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تصریح کرد: امروز اصناف و بازاریان با تجدید میثاق با شهدا و قشر اصناف راه آنان را ادامه خواهند داد و در راستای ترویج تقویت بسیج تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۹۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره 153 شهید اصناف و بازاریان مرکز مازندران  با حضور خانواده شهدای اصناف، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور ساری در حسینیه عاشقان کربلای این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احدی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه حفظ شعائر دینی از اوجب واجبات است اظهار داشت: حضور در مراسم شهدا افتخاری است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نقش شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و انقلاب بر کسی پوشیده نیست، افزود: درس‌آموزی از منش و سیره شهدا در عصر کنونی بر همگان واجب است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهدا با اهدا خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تصریح کرد: امروز اصناف و بازاریان با تجدید میثاق با شهدا و قشر اصناف راه آنان را ادامه خواهند داد و در راستای ترویج تقویت بسیج تلاش کنند.

سرهنگ دوم پاسدار سلمان حمزه‌ای فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان ساری نیز با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا در حقیقت بزرگداشت فرهنگ شهادت است، افزود: یادواره شهدای اصناف و بازاریان حرکتی است که در راستای بزرگذاشت فرهنگی که جوانان این مرز و بوم بر پایه آن سال‌ها از ناموس و میهن خود دفاع کردند، است.

عباس رمدانی از جانبازان دوران دفاع مقدس و نایب رئیس اول اتاق اصناف مرکز مازندران نیز با اشاره به اینکه شهدا مشعل‌داران پیروزی و آزادی انقلاب اسلامی هستند و امروز ایران طلایه دار اسلام ناب محمدی و ام‌القرای جهان اسلام است، گفت: ملت ایران وابسته به شرق و غرب نبوده و ایسنادگی در جبهه مبارزه با استکبار جهانی، برگرفته از روحیه شهادت طلبی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در جامعه است.

وی بیان کرد: امروز شهید حججی‌ها با غیرت، مردانگی و نگاه پرصلابت به وظیفه خود در قبال خون پاک شهدا عمل کردند و بازاریان و اصناف با توجه به جایگاهی که دارند می‌توانند برخی از تهدیدات را از بین ببرند و رسالت خود را ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها