بهره مندی روستائیان مازندران از بیمه کشاورزی

ابراهیمی، سن مجاز برای بیمه شدن افراد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان مازندران را 18 تا 50 سال اعلام کرد و افزود: حداقل پرداختی برای بیمه یکساله برای مشمولان صندوق امسال 240 هزار تومان و حداکثر آن 540 هزار تومان است.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۶۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران دیشب در نهمین جلسه شورای کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در قائمشهر گفت:  تمام کشاورزان شاغل در بخش کشاورزی، روستائیان و عشایر، شاغلان فصلی، زنان خانه‌دار روستایی و عشایری، ساکنان و رانندگان حمل بار و مسافربر بین‌شهری در شهرهای زیر 20 هزار نفر می‌توانند عضو این صندوق شوند.

محمد ابراهیمی گفت: بیمه شدگان می‌توانند از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال بیمه‌ای بهره مند شوند.

وی، به فعالیت 120 کارگزاری این صندوق در استان اشاره کردو گفت : روستاییان و کشاورزان می‌توانند برای بهره مندی از مزایای این صندوق به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان مراجعه کنند.

ابراهیمی، سن مجاز برای بیمه شدن افراد در این صندوق را 18 تا 50 سال اعلام کرد و افزود: حداقل پرداختی برای بیمه یکساله برای مشمولان صندوق امسال 240 هزار تومان و حداکثر آن 540 هزار تومان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار