فراخوان پنجمین جشنواره بین‎المللی عکس سلامت روان که در دو بخش با موضوع آزاد و موضوع سلامت روان برگزار می شود، به مدت یک هفته تمدید شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۴۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‎المللی عکس سلامت روان، عکاسان و هنرمندان می‌توانند تا پایان روز ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷ آثار خود را برای حضور در این رویداد به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir ارسال کنند.

 

تاکنون ۱۵ هزار و ۸۰۵ عکس از ۲۷۵۴ عکاس از ۷۸ کشور جهان به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است. با توجه به همزمانی مهلت شرکت در جشنواره با تعطیلات سال نو میلادی، به منظور ایجاد تسهیلات برای شرکت‌کنندگان بین‌المللی شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت تا این فراخوان یک هفته تمدید شود. پنجمین جشنواره بین‎المللی عکس سلامت روان مجموعا ۸۵۰۰ یورو جوایز نقدی دارد.

این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه موجب ارتقاء سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان به دبیری دکتر محمدرضا صائینی با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی و ارائه موثر موضوعات روان‌شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات