خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: انقلاب اسلامی در 20سال اخیر شاهد پیروزی های پی در پی بوده و دشمنان نیز به این موضوع اذعان دارند.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۲۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید شهرستان رباط کریم که در فرهنگسرای معلم برگزار شد، اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان در یأس و ناامیدی قرار دارند و این از رفتار آن‌ها پیدا است.

وی افزود: در ۲۰ سال اخیر انقلاب اسلامی شاهد پیروزی های پی در پی بوده و دشمنان نیز به این موضوع اذعان دارند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: در ۲۰ سال گذشته هیچ پیروزی و موفقیتی در کارنامه آمریکا و اسرائیل دیده نشده و این برای ایران اسلامی مهم است.

دشمنان از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی می‌ترسند

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ترس دارند، خاطرنشان کرد: به تعبیر دشمنان چهل سالگی این انقلاب مصادف با صدور آن خواهد بود این در حالی است که موضوع صدور انقلاب از سال‌ها پیش اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران(ع) با اشاره  به اینکه آمریکا امروز در ضعیف‌ترین نقطه تاریخ و قدرت قرار دارد، ابراز کرد: دشمنی آمریکا و مستکبران غربی با ایران به سبب قدرت گرفتن انقلاب اسلامی است و می خواهند قدرت نرم ایران را نیز مورد تهاجم قرار دهند اما هیچ گاه این موضوع محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به شدت تحریم ها در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سیاستمداران کشورهای اروپایی معتقدند اگر این تحریم ها با شدت کمتری در یکی از کشورها رخ می داد به طور قطع آن ها از بین می رفتند و به مرز فروپاشی نزدیک می شدند.

سردار حسن زاده با گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، این ایام را تاریخی توصیف کرد و گفت: دشمنان هیچ گاه مردم ایران را نخواهند شناخت، حماسه نهم دی عکس العمل مردم در برابر آن‌هایی بود که دندان ها را برای متوقف کردن مسیر پیشرفت تیز کرده بودند.

ارسال نظرات