امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع معتکفین پویش "روزه نجات" دانشگاه تهران گفت: شاهد خیزش‌‌های اسلامی در سراسر منطقه هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۰۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع معتکفین پویش "روزه نجات" طی سخنانی اظهار داشت: سلام می‌کنم به شما دانشجویان عزیزی که با احساس مسئولیت در برابر مردم مقاوم، پیروز، اقتدار آفرین و در عین حال مظلوم یمن، ساعات و روزهایی را در مسجد دانشگاه تهران که یک پایگاه عبادی‌، سیاسی و انقلابی است به عبادت مشغول بودید و با زبان روزه یاد برادران خود در یمن را زنده نگه داشتید. مفتخرم که در ساعات پایانی جمع شما در حضور دارم.

وی افزود: این اقدام شما برآمده از روح دیانت، بصیرت و ناشی از دانش و فهم سیاسی، البته احساس مسئولیت نسبت به برادران یمنی است؛ قطعا خدا برای این کار اجر بزرگی می‌گذارد.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد یادآور شد: آنچه امروز در دنیای اسلام با آن روبرو هستیم؛ برای ملت مسلمان مایه افتخار و برای دشمنان مایه خاری است. امروز در سراسر منطقه شاهد خیزش‌های اسلامی هستیم. در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، بحرین و سرتاسر جهان اسلام، همان اهداف والای شما و شعارهای مقدس انقلاب اسلامی دنبال می‌شود

وی تصریح کرد: امروز در کشورهای اسلامی شعار مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود. این فریادی که می‌شنویم فریادی است که چهار دهه از زبان و حلقوم انقلاب اسلامی شنیده شده‌ است. چند روز پیش شاهد بودید که رئیس جمهور آمریکا، تحت شدیدترین پوشش‌های امنیتی، با چراغ خاموش و در پستویی در عراق باید با سربازان باقیمانده از دو لشکر دیدار کند و نشان دهد که بعد از خرج هفت تریلیون دلار نه تنها این چنین ذلتی را باید تحمل کند بلکه مردم عراق همان روز اعتراض می‌کنند و خواستار خروج آمریکایی‌ها از کشورشان می‌شوند. این اتفاق چیزی جز عزت اسلام نیست.

وی افزود: هیچ تحلیل‌گری پیش بینی نمی‌کرد که منطقه شاهد این‌چنین تحولاتی باشد و شرایط طوری رقم بخورد که منطقه از تدابیر رهبر اسلام الهام بگیرد. این نویدبخش آینده درخشان دنیای اسلام خواهد بود. امروز یمن هم با اقتدار می‌ایستد و دشمنانش را مجبور می‌کند تا پای میز مذاکره بنشینند. انشالله با حضور موثر و الهام‌بخش شما شاهد پیروزی‌های بزرگ و ذلت آل‌سعود باشیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد گفت: امیدواریم به زودی کشور عزیزمان ایران با عبور از چالش‌ها و مشکلاتی که دارد به وسیله برنامه‌ریزی، وحدت کلمه و استفاده از نیروهای دانشمند و انقلابی بتواند باعث افزایش ارزش پول ملی و کاهش تورم شود.برای من افتخاری بود که در محضر مطهر شهدای دانشگاه تهران و در پیشگاه شما وارثان شهدا باشیم.
ارسال نظرات