خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با تأکید بر ضرورت تبیین حماسه 9 دی و بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: حق و باطل را بشناسید، موضع خود را مشخص کنید و آنچه خدا بر شما واجب کرده انجام دهید.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۹۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

ضرورت تبیین حماسه 9 دی و بصیرت‌افزایی در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که با حضور خانواده‌های معظم شهدا صورت گرفت، اظهار داشت: جشنواره فیلم عمار به دستور مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸ به جریان افتاد و علتش این بود که در جریان فتنه ۸۸ گویا عده‌ای فریب خورده بودند و می‌گفتند که نمی‌دانیم حق با چه کسی است یک طرف مقام معظم رهبری است و طرف مقابل فریب خوردگان .

وی افزود : نمونه این ماجرا در جنگ صفین اتفاق افتاد عده‌ای پیش حضرت علی (ع) آمدند و گفتند ما نمی‌دانیم حق با شماست یا معاویه هر دو یار پیغمبر(ص) بودید، هر دو نماز می‌خوانید مانده‌ایم چه کنیم حتی عده‌ای کنار کشیدند و گفتند نه به معاویه کمک می‌کنیم نه به علی (ع)؛ نهایت هنرشان این بود .

امام جمعه نهاوند در ادامه تصریح کرد: امام هم آنها را حواله داده به عمار، عمار هم یک ملاک را در دست داشت و گفت، ببینید علی (ع) یک طرف با پرچم پیغمبر(ص) است و معاویه هم یک طرف دیگر با پرچم پدرش ابوسفیان، آن زمان که شک نداشتید حق کدام است و باطل کدام است الان هم شک نکنید .

وی اظهار داشت: امروز هم شک نکنید پرچم‌ها همان پرچم‌ها است فقط افراد تغییر کرده است و خود این موضوع باعث شد که عده‌ای از خواب غفلت بیدار شوند و متوجه شوند که حق و باطل را باید بشناسند.

مغیثی بیان کرد: زمانی حق و باطل پیامبر(ص) و ابوسفیان بودند، حضرت علی(ع) و معاویه بودند و امروز این حق و باطل در چهره امام و سلطنت‌طلب‌ها و آمریکا و صهیونیسم و ... است .

وی افزود: در جبهه حق و باطل یک پرچم بر دوش مقام معظم رهبری مراجع تقلید، بزرگان دین، اسلام ناب، اهل بیت(ع) و شیعه است و در مقابل آن پرچم دیگر به دوش ترامپ و نتانیاهو و... است و این جنگ ادامه داشته و خواهد داشت و در زمان امام زمان(عج) هم ادامه خواهد داشت .

امام جمعه نهاوند با تأکید بر ضرورت تبیین حماسه 9 دی و بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: حق و باطل را بشناسید، موضع خود را مشخص کنید و آنچه خدا بر شما واجب کرده انجام دهید، بقیه دیگر اهمیتی ندارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات