امام جمعه بهاباد به سالروز حماسه نهم دی و فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: نهم دی خط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۸۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان به سالروز حماسه نهم دی اشاره کرد و افزود: حماسه نهم دى ماندگارترین تجلى حضور مردم در دفاع از نظام اسلامى است.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه فتنه ۸۸ دیگر گذشته است، اما آنچه مهم است فتنه ۹۸ میباشد اظهارداشت: فتنه ۸۸ گذشت و ۹ سال نیز از آن سپری شد، اما آنچه برای ما مهم است فتنه ۹۸ است که در سال دهم فتنه ۸۸ است؛ مقام معظم رهبری در برخی فرمایشات خود اخیرا فرمودند که استکبار جهانی و دشمن در حال زمینه سازی و زمینه‌چپنی است و دشمن درصدد است فتنه‌ای از نوع سال ۸۸ ایجاد کند و از اکنون نیز مشغول زمینه سازی برای آن فتنه است.
وی با برشمردن آثار برکات ۹ دی، به نقش بصیرت و ولایتمداری مردم در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در پرتو رهبری داهیانه امام خامنه‌ای و بصیرت و هوشیاری مردم تمامی این فتنه‌ها در سال ۸۸ و سال جاری خنثی شد.
ابراهیمی بشکانی تصریح کرد: ۹ دی را باید یک رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون و نظام و رهبری دانست و این حماسه حمایت از یک شخص یا یک گروه نبود بلکه حمایت از اصل نظام و ارزش‌ها بود.
امام جمعه بهاباد حماسه ۹ دی را نماد ولایت مداری و بصیرت و اتحاد ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه تمام نمی‌شود.
حجت الاسلام بشکانی عنوان کرد:عظمت نهم دى را به‌واقع باید در عبور موفق ملت بصیر ایران از چنین «فتنه‌اى عمیق» دانست که همه ابزارهاى تزویر و فریب براى اغواء ملت دست به کار شده بود. آوردگاهى که بخشى از بزرگان و خواص صاحب تشخیص که قرار بود در بزنگاه‌ها به پرچمى براى هدایت ملت تبدیل شوند نیز در آن دچار تردید و کج فهمى شده بودند و نتوانستند به موقع و به‌خوبى عمل کنند و با سکوتشان و یا مواضع ناصوابشان بر تردید‌ها افزودند و یا نشانه اشتباه دادند و خواسته یاناخواسته نامشان در صف مردودین فتنه ۸۸ ثبت گردید
وی با اشاره هفتم دیماه تاسیس نهضت سواد آموزی به هفته نهضت سواد‌آموزی، از اقدامات این نهاد در امر آموزش و آگاهی‌بخشی تقدیر و کسب علم و دانش را از آموزه‌های اسلام دانست و تصریح کرد: نهضت سواد‌آموزی یکی از نهاد‌های موثر در مبارزه با جهل و نادانی است.
امام جمعه بهاباد با تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله سید‌محمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه، یادآور شد: ایشان استاد برجسته حوزه علمیه، روحانی پرهیزگار و چهره درخشان علم و عمل، مبارز انقلابی و برادر سه شهید بودند.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات