مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار:

رسانه ها در کنار ایجاد همدلی و وفاق، می بایست مطالبه گر باشند / برگزاری همایش بصیرت رسانه ای در رودبار

نشست هم اندیشی و هماهنگی اصحاب رسانه در پوشش خبری مراسمات ویژه 9 دی همایش «بصیرت و ولایت مداری»، با مشارکت بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در مکان ارشاد اسلامی رودبار تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۸۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار در این تشست ضمن گرامیداشت 9 دی و دهه بصیرت و ولایت مداری، به نقش رسانه در تبیین ارزش ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: رسانه ها بهترین بلندگو برای تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و هستند.
بهرام قربانپور با تاکید بر نقش محوری رسانه در مطالبه گری منصفانه و بدور از حُب و بغض، بیان کرد: رسانه ها در کنار ایجاد همدلی و وفاق، می بایست مطالبه گر باشند.
وی با بیان اینکه مطالبه گری یکی از رسالت های اصلی رسانه ها به شمار می رود، گفت: رسانه ها و خبرنگاران بعنوان صدای مردم و مسئولین، می بایست بسیار رساتر، جدی تر و انتقادی تر عمل کنند.
مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار از برگزاری همایش گفتمان بصیرت رسانه ای در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این همایش علیرغم پرداختن به مسائل اخلاق رسانه ای و بصیرت افزایی، به موضوعات صنفی خبرنگاران نیز پرداخته خواهد شد.
قربانپور ادامه داد: همایش گفتمان بصیرت رسانه در دهه بصیرت و ولایتمداری در شهرستان رودبار با حضور سخنرانان و اساتید و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات