مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: با نیت و عنایت استاندار ایلام احداث باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام در حال عملیاتی شدن است.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۷۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید "صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام پیش از ظهر امروز؛ پنجم دی ماه در جریان بازدید مسئولان استان از مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس یکی از مهمترین روش ها برای انتقال مفاهیم شهادت است.

وی اظهار کرد: در ماه های منتهی به سال جای شکرگزاری دارد که با نیت و عنایت استاندار ایلام احداث باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام در حال عملیاتی شدن است.

حسینی افزود: در واقع آرزوی ساخت باغ موزه دفاع مقدس در حال تبدیل شدن به واقعیت است که جای تقدیر فراوان دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: بنده به نمایندگی از همه ایثارگران که محلی احداث می شود تا از طریق آن دیگران با افتخارات ما در جنگ تحمیلی آشنا شوند، تشکر می کنم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از حسن های احداث این باغ موزه تکمیل آن تا برگزاری اجلاسیه کنرگه سه هزار شهید استان ایلام است که در ایجاد فضای معنوی استان در طول برگزاری کنگره بسیار مؤثر است.

حسینی عنوان کرد: سال ها بود برای کنگره فعالیت های زیادی انجام گرفته و خیلی تلاش کردیم تا اجلاسیه کنگره را برگزار کنیم لذا با پیگیرهای استاندار ایلام و تشکیل کمیته ها و با پیش بینی اعتبارات این آروزی دیرینه در حال واقعیت است.

فرمانده سپاه استان ایلام اشاره کرد: در واقع با راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری اجلاسیه کنگره سه هزار شهید استان ایلام دو آروزی مهم در حال تحقق شدن است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین المان مخصوص میدان دفاع مقدس و 70 سردیس سرداران شهید استان ایلام تا روزهای پایانی مانده و به اجلاسیه کنگره منتهی خواهد شد تا در مهرماه سال 98 این مراسم مهم را برگزار کنیم.

 

 

ارسال نظرات