حجت الاسلام حقیقت امام جمعه موقت تفت گفت: نهم دی ماه تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و روز تجلی قدرت خداوند است.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۶۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله غفاری به تبیین ویژگی‌های این شخصیت تاریخی پرداخت.
حجت الاسلام حقیقت به نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و به تشریح وقایع فتنه ۸۸ پرداخت و ادامه داد: فتنه سال ۸۸ مانند زهری بود که در کام مردم سالاری دینی وارد شد، اما با شکل گیری نهم دی آرامش به کشور بازگشت و این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ماست.
وی ادامه داد: یکی از مواقعی که ثمرات ولایت مطلقه فقیه خود را نشان داد در جمع کردن فتنه سال ۸۸ بود.
امام جمعه موقت بافق بر لزوم اطاعت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری تاکید و بیان کرد: مقام معظم رهبری برای کنترل فتنه ۸۸ سه گام برداشتند که مدارا و جذب حداکثری، ایستادگی در پای حقوق مردم و نظام اسلامی و بصیرت بخشی و روشنگری افکار عمومی از این سه گام می‌باشد.
حجت الاسلام حقیقت گفت: نهم دی ماه تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و روز تجلی قدرت خداوند است.
وی خاطر نشان کرد: مردم در طول انقلاب نشان دادند که در خیلی از مواقع از بسیاری از مسوولان جلوتر و فهمیده‌تر هستند.
امام جمعه موقت بافق با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت آلله هاشمی شاهرودی هفتاد سال اجتهاد علمی و سیاسی از نجف تا ایران با خود داشت و کارگزاری باوفا بود.
حجت الاسلام حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عوارض گناه ادامه داد: گناه در صورتی عظیم و بزرگ است که فرد گناهکار آن را تکرار کند.
وی افزود: تکرار بر گناه باعث می‌شود میل به گناه در انسان تقویت شود به همین علت تکرار در برنامه‌های عبادی سفارش شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات