«نهضت سواد آموزی» مقدس‌ترین و آرمانی‌ترین هدف در جامعه ایران است

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به هفته نهضت سواد آموزی گفت: نهضت سواد آموزی در کشور ایران به نهضتی فراگیر تبدیل شده است که مقدس‌ترین و آرمانی‌ترین هدف در جامعه ایران است.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۶۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت رحلت یار دیرینه امام و رهبری، آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: نهم دی ماه روز میثاق با ولایت است و نشانه وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: روز نهم دی روز سیلی محکم بر منحرف کنندگان نظام اسلامی است و مردم ایران در این روز ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا ایستاده اند.
خطیب نماز جمعه تصریح کرد: این روز، روز ماندگار کننده انقلاب اسلامی در تاریخ اسلام است چرا که مردم با حضور با بصیرت خود بر فتنه هشت ماهه که سرنگونی نظام اسلامی را خواستار بود، پیروز شدند.
وی افزود: امروز نهم دی ماه یک عرصه سیاسی و نشانه آگاهی و بیداری ملت ایران است و همه می‌دانند که فتنه امروز فتنه اقتصادی و علاج آن اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به بیانات رهبری در بصیرت افراد تصریح کرد: بصیرت افزایی در همه زمان‌ها مانند چراغ مه شکن عمل می‌کند و متاسفانه بعضی از خواص جامعه از عوام مردم عقب افتادند و بصیرت خود را از دست دادند.
وی با اشاره به هفته نهضت سواد آموزی گفت: نهضت سواد آموزی در کشور ایران به نهضتی فراگیر تبدیل شده است که مقدس‌ترین و آرمانی‌ترین هدف در جامعه ایران است.
حجت السلام محی الدینی گفت: می‌دانیم مشکلات زیادی برای کسانی که در نهضت سواد آموزی فعالیت می‌کند وجود دارد وامیدواریم مشکلات آن‌ها به صورت کامل حل شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات