سردار علی شادمانی به انتشار مطالب آلوده در جهان کنونی به ویژه در فضای مجازی بر ضد اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم به ویژه جوانان باید مراقب الگوهای زندگی خود که یادگار هزاران شهید علمایی که شناسنامه ایرانی را معتبر کردند است، باشند، تا به دست امام عصر (عج) برسد.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۵۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در آئین یادواره شهدای بخش باغ‌حلی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی حوادث بزرگی به دست مردم ایران خلق شده است، اظهار کرد: ایران بعد از انقلاب ویژگی‌های ممتازی داشت که پیش‌روی مردم و مسؤولان قرار گرفته و هشت سال‌ دفاع مقدس از جمله این درس‌ها است؛همه این حوادث از جمله بزرگداشت یاد و نام شهدا ایام‌الله محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه شهدا ضمن دفاع از مرز و سرزمین مدافع اندیشه بوده‌اند، تصریح کرد: باید قدردان مجاهدان جبهه نرم بود چرا که دشمن سرمایه عظیمی را در این جبهه هزینه می‌کند که هدفش گرفتن سیدالشهدا از این مردم و تبدیل ایرانی به ملت بی‌تحرک است.

وی با اشاره به وقایع روی داده در تاریخ 40 ساله بعد از انقلاب اسلامی افزود: با این وجود، انقلاب با افتخار به راه خود ادامه می‌دهد که بخش اعظم این پایندگی مرهون شهید و شهادت است.

سردار شادمانی به توصیف‌ قرآن از مقام شهدا اشاره و تاکید کرد: زنده بودن و روزی خوردن از درگاه خداوند توسط شهدا از تاکیدات خود قرآن است.

وی اسلام ناب را شناسنامه معتبر ایرانی دانست و گفت: باید قدردان شهدا، جانبازان، علما و همه کسانی که مقاومت کرده و به ایران و ایرانی اعتبار دادند، بود.

وی با بیان اینکه رهبران انقلاب ایران از جمله امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب از جمله انسان‌های تراز صد اسلام بوده و هستند، افزود: این عینیت در زندگی شهدایی مانند شهید باکری هم متبلور است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا افزود: زندگی بزرگان انقلاب ایران ثابت کرده است که زندگی علی‌وار، ساده‌زیستی، دیانت و در کل علی‌وار زیستن افسانه نیست بلکه واقعیت دارد.

وی خطاب به مردم استان زنجان که 3 هزار شهید تقدیم انقلاب ایران کرده‌اند، افزود: تیپ متعلق به زنجانی‌ها در جبهه‌های جنگ در رشادت نمونه بود.

وی به خود مشغول کردن مردم را برنامه دشمن دانست و افزود: در تحلیل امور باید متوجه بود که باید بین امر مهم و مهم‌تر انتخاب کرد که آن رعایت صلاح انقلاب بر منافع فردی است.

سردار شادمانی جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: اگر امروز کم‌کاری شود به مانند این است که به هنگام جنگ مهمات را از هم‌رمز خود دریغ می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گردهمایی مردم زنجان گرد سیدالشهدا را ارزشمند و دارای پیام خاص خود عنوان و تاکید کرد: همراهی با خانواده شهدا، علما و حضور در صحنه و مشارکت اجتماعی هم به مانند حضور در جبهه جنگ ارزشمند است.

ارسال نظرات