خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در عجب شیر:

حضور مردم در نهم دی تداوم انقلاب اسلامی را ضمانت کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه عجب شیر با اشاره به اینکه تمام برنامه های دشمن در نهم دی سال 88 برای این بود که بین رهبری و مردم و نظام شکاف ایجاد کند، اما حضور خودجوش و آگاهانه مردم تداوم انقلاب اسلامی را تضمین و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۴۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: فتنه سال 88 توسط استکبار جهانی در خارج از کشور طراحی و توسط عوامل خائن و جاهل در داخل کشور پیاده سازی شد.

وی به تبیین افکار خبیثانه فتنه گران پرداخت و اظهار داشت: در نظامی که با خون هزاران شهید بقا و قوت گرفته برخی اتهام خیانت در امانت(رأی مردم) را برای نظام وارد می کنند درحالی که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات اعتبار آن ها را زیر سوال برد و یک زلزله سیاسی در پایگاه دشمن به راه انداخت.

حجت الاسلام کاملی فر تاکید کرد: هنوز فتنه سال 88 کاملا خاموش نشده است برای اینکه بعضی از تریبون دولت و مجلس ندای حمایت از سران و جریانات فتنه را سر می دهند بنابراین برای پیشگیری از فتنه های دیگر باید این فتنه را برای نسل های آینده بیشتر تجزیه و تحلیل کنیم.

وی به ویژگی های انسان با بصیرت اشاره کرد و افزود: انسان با بصیر اهل تفکر است و از حوادث تاریخی عبرت می گیرد و نگاهی عمیق و همه جانبه به حوادث دارد و در مسیر روشن حرکت می کند و وجود این ویژگی ها در ملت ایران این فتنه را مهار کرد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: در شرایط فتنه شناخت عرصه، دوست و دشمن، مرد و نامرد و حق و باطل بسیار سخت و دشوار است و انسانهای بی بصیرت همچون ابزار شیطان هستند که برای رسیدن به مقاصد شوم دشمنان مورد استفاده قرار می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها