خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

فتنه 88 خیانتی بزرگ علیه ملت ایران بود

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به سالروز حماسه نهم‌ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت و ولایت، گفت: افزایش فشارها و تحریم ها، افزایش زیاده خواهی از سوی برخی دولت ها و افزایش امید دشمنان برای براندازی نظام اسلامی از اثرات مخرب فتنه و خیانت بزرگ علیه ملت ایران در سال ۸۸ بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۴۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: ملت با بصیرت ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد همچنانکه رویای تابستان داغ دشمن با اتحاد و یکدلی ملت ایران به یاس و شکست این توطئه تعبیر شد.

وی با اشاره به ارائه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس گفت : در شرایط اقتصادی فعلی کشور لایحه بودجه سال آینده نیازمند دقت ، شفافیت و چابکی است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به قطع درختان در جنگل های ارسباران، تاکید کرد: قطع درختان جنگل های ارسباران نیازمند واکاوی و روشنگری در افکار عمومی است صداوسیمای استان و استانداری آذربایجان شرقی باید وارد عمل شود.

وی در بخش دیگر خطبه های خود با تشریح شاهدان اعمال انسان در روز قیامت از منظر قرآن کریم گفت: براساس آیات الهی در روز رستاخیز خداوند متعال که برهمه امور بشری ناظر بوده و احاطه کامل دارد اولین کسی به اعمال انسان شهادت خواهد داد.
حجت الاسلام  آل هاشم افزود: پیامبران و رسل حق دومین شاهدان اعمال انسان ها در روز قیامت خواهند بود.
امام جمعه تبریز ائمه معصومین علیهم السلام را سومین شاهدان روز قیامت عنوان کرد و ادامه داد: براساس آیات قرآن فرشتگان الهی هم همراه انسان ها خواهند بود و به اعمال انسان ها شهادت خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها