خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان حوزه امام جواد(ع) ابن ناحیه و نمازگزاران مسجد امام سجاد محله عباسی، گفت: ملت همیشه قهرمان ایران در حماسه نهم دی هوشیاری و بصیرت خود را به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۱۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان حوزه امام جواد ابن ناحیه و نمازگزاران مسجد امام سجاد محله عباسی، گفت: ملت همیشه قهرمان ایران در حماسه نهم دی هوشیاری و بصیرت خود را به  دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجید اشراقی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن فتنه ها و سناریوهای بسیاری را برای از پا در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران تدارک دید تا نگذارد نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقات و دستیابی به اهدافی از جمله مبارزه با استکبار را به دست آورد.

وی بیان داشت: دشمنان با رشد و بالندگی نظام اسلامی احساس خطر دارند، بنابراین توطئه ها و دسیسه های جدیدی چه از طریق عوامل داخلی و چه عوامل بیرونی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی می کنند، ولی بصیرت و هوشیاری مردم و نظام، این گونه توطئه ها و دسیسه ها را خنثی می کند.

حجت الاسلام اشراقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه؛ «مواظب  دسیسه ها و فتنه های جدید دشمن که برای سال ۹۸ در نظر گرفته شده باشید و هوشیارانه و با بصیرت کامل با آنان برخورد کنید» اظهار داشت: دشمنان مدعی شده بودند که انقلاب اسلامی به چهل سالگی نخواهد رسید ولی مردم ولایتمدار با بصیرت از این فتنه ها نیز گذر کردند. و انشاالله جشن 40 سالگی انقلاب را پرشور تر از گذشته برگزار خواهیم کرد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز ادامه داد: این مهم است که بتوانیم در اذهان عمومی به خصوص نسل جوان، توطئه های دشمن را روشنگری کنیم. چراکه با وجود فضای مجازی و ضربه وارد کردن به افکار نسل جوان، ما هم باید برای خنثی کردن اهداف دشمن برنامه موثر و تاثیر گذار تدارک ببینیم.

ارسال نظرات