روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت را در پیش داریم که ملت به صورت خودجوش وارد عرصه شدند و کار فتنه و فتنه گران را یکسره کردند .
کد خبر: ۹۰۹۴۰۷۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و نهم دی ماه جلسه ویژه ستاد نماز جمعه کوهبنان با حضور امام جمعه، فرماندار ،فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت را در پیش داریم که ملت به صورت خودجوش وارد عرصه شدند و کار فتنه و فتنه گران را یکسره کردند .

وی ابراز داشت مراسم این روز ساعت 10 صبح در محل حسینیه قمر بنی هاشم برگزار می شود تا بار دیگر حمایت از مسیر نورانی انقلاب صورت پذیرد .

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان ساخت حرم شهدای گمنام در شهر کوهبنان به همت عاشقان و دوستداران شهدا در حال انجام است که عملیات سنگ کاری داخل حرم مطهر شهدای گمنام از هفته آینده آغاز خواهد شد .

....

در ادامه حسین سالاری فرماندار کوهبنان ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله شاهرودی گفت روز نهم دی ماه روز میثاق مجدد مردم با ولایت و رهبری است لذا مدیران و کارکنان ادارات در کنار مردم در این مراسم حضوری باشکوه خواهند داشت .

وی ابراز داشت باید برنامه ریزی شود تا تعدادی از دانش آموزان با توجه به فصل امتحانات در مراسم این روز شرکت کنند تا باعث رونق و شکوه بیشتر مراسم شوند.

برگزاری کوهپیمایی ویژه کارکنان ادارات توسط اداره ورزش و جوانان در روز نهم دی و حضور در حرم مطهر شهدای گمنام ،پیگیری جهت ساخت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ،توزیع پوسترهای نهم دی در روستاها ،نصب پارچه و پلاکارد در سر در ادارات ویژه نهم دی ،فعال شدن تلویزیون شهری جهت تبلیغات از جمله نظرات اعضای ستاد نماز جمعه کوهبنان بود. 

ارسال نظرات