همایش هم اندیشی روحانیون اهل تسنن و تشیع و نخبگان منطقه در چایپاره برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۵۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، همایش هم اندیشی روحانیون اهل تسنن و تشیع و نخبگان منطقه در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج چایپاره برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره بیان کرد: با فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد پیچیده شدن توطئه های دشمنان اسلام خصوصا در مباحث اعتقادی هستیم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای مقابله با ایران اسلامی از هیچ توطئه ای دریغ نمی کند.

حجت الاسلام قنبری بارونی با اشاره به نقش تعیین کننده روحانیت در مقابله با توطئه های استکبار جهانی افزود: برای ایستادن مقابل دشمنان باید روحیه وحدت و همدلی را بین خود تقویت کنیم.

در ادامه همایش امام جمعه شهرستان از همه علمای شهرستان خواستار شد که برای ایفای مسئولیت تبلیغی خود در راستای حفظ وحدت و جذب جوانان برای حضور در مساجد اهتمام کنند.

حجت الاسلام جمشیدی همگان را به تقویت باورهای دینی و افزایش بصیرت توصیه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این آئین گفت: روحانیت در شرایط مختلف مورد اعتماد مردم هستند که باید از این فرصت و ظرفیت برای تعمیق اندیشه های اسلامی استفاده کرد.

سرهنگ حیرانی تصریح کرد: ائمه جماعات در مساجد با کمک هیئت امنای مساجد و کانون های فرهنگی هنری و پایگاههای بسیج نسبت به ارتباط بیشتر با مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات