خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: اگر مردم بخواهند شهد شیرین حاکمیت اسلامی را بچشند باید به واسطه آمرین به معروف و ناهیان از منکر همه منکرات از جمله فساد اخلاقی، سیاسی، رانت و... در سطح حاکمیت اسلامی برچیده شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۱۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

همه منکرات باید از سطح حاکمیت اسلامی برچیده شود/ نوک پیکان تبلیغات دشمن به سمت کشور اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکرشورای ادارات شهرستان ملایر با اشاره به آیات قران کریم اظهار داشت: جامعه‌ای که اهل امر به معروف و نهی از منکر است لازمه آن شناخت معروف و منکر است.

وی افزود: چنین جامعه‌ای  نسبت به اقامه معروف و نهی از منکر حساسیت دارد و بی‌تفاوت نیست و به معنای دیگر مردم در سطح جامعه هر کدام خود را مسئول می‌دانند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه خداوند متعال وقتی به ما مسئولیت می‌دهد یعنی از عهده این کار برمی آییم، عنوان کرد: شهدای والا مقام انقلاب اسلامی اهل امر به معروف و نهی از منکر بودند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین معروف حکومت اسلامی است و شهدا با دادن خون، جان و ایثارگری خود حاکمیت معروف را در این کشور پیاده کردند.

برقراری اظهار داشت: بزرگ‌ترین منکر حکومت طاغوتی است که باز هم شهدا با جان نثاری خود سخت‌ترین نهی از منکر را انجام دادند که برای نهی از منکر باید سختی‌های شبانه‌روزی بکشیم و شهدا این سختی‌ها را به جان خریدند و قید زندگی خود را زدند تا این منکر بزرگ به نام حاکمیت طاغوت برچیده شود.

وی تصریح کرد: برای حاکمیت نظام اسلامی و نظام دینی راهی جز از بین بردن طاغوت نبود و شهدا این را انجام دادند.

امام جمعه ملایر با اشاره به دومین لازم در مورد اجرای این فریضه تصریح کرد: اگر مردم بخواهند شهد شیرین حاکمیت اسلامی را بچشند باید به واسطه آمرین به معروف و ناهیان از منکر همه منکرات از جمله فساد اخلاقی، سیاسی، رانت و... در سطح حاکمیت اسلامی برچیده شود.

وی اضافه کرد: باید مردم تفاوت را احساس کنند نسبت به کشورهای دیگر، نسبت به حکومت لیبرال؛ چراکه حکومت اسلامی یک حکومت پاکیزه است و باید پاکان در نظام اسلامی حضور پیدا کنند.

برقراری افزود: پاک‌سازی نظام اسلامی از آلودگی‌ها، امر به معروف و نهی از منکر است ما هرچقدر رفیق و هم حزبی خود را دوست داشته باشیم، نظام اسلامی بالاتر از آنها است و انسان باید شدیدترین محبتش را خرج نظام اسلامی کند.

امام جمعه ملایر گفت: وقتی می‌بینید سر سلسله جنبان جهاد، ایثار و شهادت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، این مسئولیت ما را سنگین می‌کند البته دشمن با تبلیغات وانمود می‌کند که کشور اسلامی را فساد گرفته است اما در واقع اینگونه نیست و فاسدترین کشورهای امروز دنیا غرب است.

وی با بیان اینکه نوک پیکان تبلیغات دشمن به سمت کشور اسلامی است، افزود: آنها از همه ابزارها استفاده و غول رسانه‌ای برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند.

برقراری با اشاره به اینکه ما که مدافع جمهوری اسلامی هستیم، نمی‌توانیم برای افتخارات جمهوری اسلامی آدرس یک هزار و 100 شهید را بدهیم بلکه باید آدرس دست به نقد داشته باشیم، گفت: ما باید بگوییم جمهوری اسلامی پاک است چراکه امروز پاکیزگان بر مسند آن تکیه زده‌اند و در مقابل مفسدین ایستاده‌اند، بنابراین نمی‌شود آدرس 30 سال قبل را داد هر چند آن افتخارات ابدی است، اما کافی نیست.

وی ابراز داشت: دشمن روی مفاسد جناحی و سیاسی، رانت و... دست می‌گذارد و باید به برکت مسئولین دست، دست‌درازان کوتاه شود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه نظام اسلامی، نظام خدمت و از خودگذشتگی است، برای اینکه مردم در رفاه و آسایش باشند، افزود: وقتی مردم شهد شیرین نظام اسلامی را چشیدند آن گاه دنبال بهترین آن می‌روند و بهترین حاکمیت، حکومت عدل الهی به واسطه حجت خدا بر روی زمین است.

وی با بیان اینکه مسئولین در آخرت باید پاسخگو باشند، گفت: اگر ما در زمان مسئولیت خود یک نفر را از نظام اسلامی به ناحق بدبین کنیم این دنیا و آن دنیا گرفتار هستیم.

برقراری با بیان اینکه بعضی از برنامه‌ها خوشایند مردم نیست، افزود: باید مدیریت کرد و مردم را توجیه کرد و نگرانی آنها را برطرف کرد، باید خوب منتقل کنیم تا خود مردم کمک کنند چراکه مردم نشان داده‌اند در آنجا که لازم باشد جان جوان خود را هم اهدا می‌کنند، این مردم عوض نشده‌اند بلکه ما باید اطلاع رسانی درستی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات