عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:دادستان عمومی کشور به موضوع از بین رفتن برنج در شرکت بازرگانی دولتی ورود کند.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۹۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید راضی نوری در گفت‌وگو اب خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نابودی بیش از ۲۰ هزار تن برنج در شرکت بازرگانی دولتی، گفت: یکی از وظایف اصلی و اساسی که باید مجموعه دستگاه‌های نظارتی باید داشته باشند نظارت بر انبارها، گمرکات و محل‌های نگهداری مواد غذایی است.

توزیع محصولات غذایی فاسد در بازار سلامت جامعه را تهدید می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محصولات غذایی و کشاورزی به دلیل اینکه با سلامت افراد و جامعه در ارتباط هستند، اگر به موقع مصرف نشوند تاریخ انقضاء آنها سر می‌رسد و درصورت توزیع  در بازار عوارضی به بار می‌آورند، تصریح کرد: گزارشی را که آقای مصری به صورت مصور و مستند در خصوص از بین رفتن برنج در بازرگانی دولتی در صحن ارائه کردند مایه تاسف بود.

 

برنج آلوده

 

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: افراد شاغل در دستگاه‌های مربوطه از بیت المال حقوق دریافت می‌کنند و مردم به آنها اعتماد کرده‌اند تا از بروز مشکلاتی مانند از بین رفتن چندین هزار تن برنج و محصولات غذایی جلوگیری کنند.

دادستان عمومی کشور به موضوع از بین رفتن برنج در شرکت بازرگانی دولتی ورود کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم عرضه به موقع محصولات کشاورزی و مواد غذایی به بازار با اقتصاد مقاومتی منافات دارد، اضافه کرد: انتظار داریم بازرسی کل کشور و دستگاه‌های قضایی مخصوصا دادستان عمومی کشور به عنوان مدعی العموم نسبت به موضوع از بین رفتن بیش از ۲۰ هزار تن برنج در شرکت بازرگانی دولتی ورود داشته باشند تا مردم با اعتماد کامل نسبت به مسئولین خود مخصوصا مسئولین ارشد کشور این مسائل را هضم کنند.

محل نگهداری مواد غذایی و کشاورزی نیازمند نظارت بیشتر

عضو کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی  در پایان یادآور شد: نابودی بیش از ۲۰ هزار تن برنج در شرکت بازرگانی دولتی مشتی از نمونه خروار در محل نگهداری محصولات غذایی و کشاورزی است که باید بیشتر بر روی آنها نظارت شود.

 
ارسال نظرات