یکی از اعضای بسیج ادارات در گفتگو با «بسیج»:

9 دی ماه، نمایش بصیرت و هوشیاری مردم است

حبیب الله آسوده گفت:  9 دی ماه، نمایش بصیرت و هوشیاری مردم است ،طرفداری مردم از نظام مقدس اسلامی ولایت فقیه و رهبری یکی از دستاوردهای مهم حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز 9 دی ماه بود.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۸۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

حبیب الله آسوده  یکی از اعضای بسیج ادارات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حماسه ای جاودان و به یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی با بیان اینکه 9 دی ماه، نمایش بصیرت و هوشیاری مردم است  افزود: طرفداری مردم از نظام مقدس اسلامی ولایت فقیه و رهبری یکی از دستاوردهای مهم حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز 9 دی ماه بود.

آسوده در خاتمه خاطرنشان کرد: ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای روز نهم دی ماه بود. مردم احساس وظیفه کردند با حضور در حماسه ای شورانگیز ضمن به نمایش گذاشتن وحدت و اتحاد خود به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند که در مقابل هنجار شکنی ها ، حرمت شکنی ها و ساختار شکنی ها بایستند و موضع سرسختانه خود را نشان دهند.

ارسال نظرات