خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهدای عرصه عدالت باید شناخته شوند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهدای عرصه عدالت باید در جامعه شناخته شوند.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۴۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در جمع کارکنان دادگستری استان اظهار کرد: شهدای عرصه عدالت باید در جامعه و بین اقشار مختلف مردم شناخته شوند، در بین شهدای گلگون کفن نظام اسلامی کسانی هستند که برای اقامه عدالت جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید فرزانه آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان اسوه مردم به ویژه فعالان عرصه قضاوت و عدالت هستند، ادامه داد: در آستانه روز بصیرت و بینش و تجدید بیعت با ولایت قرار گرفته‌ایم به طوری که این روز را همه اقشار بزرگ می‌دانند چرا که همه توطئه‌های دشمن در حماسه نه دی خنثی شد.

شهسواری با بیان اینکه در طول صد ساله گذشته انقلاب‌های مختلفی به وقوع پیوسته است همچنین انقلاب اسلامی نیز پیرو تحولات جهانی در قرن بیستم به وقوع پیوست، اضافه کرد: نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خیزش مردم علیه رژیم پهلوی و همه کشورهایی است که به منابع ملی ایران دست درازی می‌کردند؛ مردم ما تاکنون هم در راه خود استقامت کرده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت الهی و برگرفته از دستورات و فرامین الهی بود که در راس آن یک روحانی فاضل و ربانی قرار داشت و این موضوع مهمترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر رویدادهای جهان می‌باشد همچنین تفاوت دیگر آن با سایر موارد مشابه طولان شدن عمر استقرار آن است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه با وجود همه تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را تجربه می‌کنیم، اظهار کرد: به حول و قوه الهی این مسیر پرافتخار را کماکان ادامه خواهیم داد.

شهسواری به وجود 18 هزار شهید ترور در کشور طی سال‌های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: حوادثی مانند هفت تیر و هشت شهریور برای همیشه بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شده و راه شهدا را کماکان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات