خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت:

پویایی حماسه نهم دی در گرو تبیین زوایای مختلف این حماسه ملی است

دبیر ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی در سردشت گفت: مانایی و پویایی حماسه نهم دی در گرو مطالعه و تبیین زوایای مختلف این حماسه ملی است.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ فصاحت در جلسه هماهنگی گرامیداشت برنامه های ۹ دی سردشت، اظهار داشت: واکاوی این خیزش بزرگ مردمی به عنوان نقطه عطفی در حیات طیبه انقلاب اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه یکی از محورهایی که باید در تبیین حماسه ماندگار تجمع بزرگ در یوم الله ۹ دی مورد توجه قرار گیرد، بررسی آثار، پیامدها و دستاوردهای این حماسه است، گفت: آثار و دستاوردهای داخلی ۹ دی افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه های پیچیده، کنار رفتن نقاب ها و حفظ استقلال سیاسی می باشد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت بیان کرد: ملت ایران با حرکت عظیم میلیونی و با نمایش گذاشتن بصیرت، آگاهی، وحدت و همدلی فتنه های دشمنان انقلاب را با شکست مواجه کرده و به جهانیان نشان دادند هرگز حاضر به عقب نشینی از ارزش های دینی و انقلابی خود نیستند و در برابر هر آنچه مغایر با ارزش ها باشد ایستادگی می کنند.

وی تصریح کرد: بصیرت و آگاهی ملت فهیم کشورمان در حمایت از ارزش های انقلابی و دینی که بیش از این نیز بارها آن را به رخ جهانیان کشیده بود، این بار در ۹ دی صحنه ای عاشورایی را به نمایش گذاشت صحنه ای که جهانیان را به تعظیم در برابر اراده و وحدت ملی خود وادار ساخت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار