رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج تاکید کرد:

تحلیل و رفع مشکلات کنونی کشور در توان بسیج است/ مردم سالاری دینی با حضور مردم در همه صحنه ها محقق می شود

دکتر علیرضا زاکانی در هفتمین مجمع استانی بسیج یرد، اظهار داشت: تحلیل وضعیت کنونی کشور و شناخت دقیق مسایل و مشکلات پیش رو، در توان نیروی انسانی بسیج هست که با سعی در بروز و ظهور آن داریم.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۳۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر علیرضا زاکانی رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج با اشاره چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی سه ویژگی مهم و اساسی دارد که باید تبدیل به سلسه اقدامات شود و در اختیار همگان قرار گیرد.
وی افزود: مردم سالاری به معنایی که مردم هم حق دانستن و انتخاب کردن داشته باشند و هم حق نظارت و توبیخ یکی از این ویژگی هاست که ایران اسلامی برخلاف کشور‌های غربی که دم از حضور مردم در اقدامات کشور هایشان می‌زنند، مردم سالاری دینی را با حضور و قدرت مردم در همه صحنه‌ها محقق کرده است.
نماینده مردم تهران در مجالس هفتم تا نهم، ویژگی بعدی را قدرت رهبر جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: آنچه امروز بعد از چهل سال گذر از انقلاب اسلامی می‌بینیم حاصل مکتب امام راحل مان است؛ که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم در بیاناتشان فرمود: ه اند که اگر به مکتب امام خمینی (ره) توجه کنیم راه میانبری برای رسیدن به همه اهدافمان را طی کرده ایم.
دکتر علیرضا زاکانی تاکید کرد: عکس العمل‌های جدی در سطح جهانی در برابر انقلاب اسلامی داشته ایم؛ ایران روش و طرح کلی مبارزه جدیدی و عدم تکیه به ابر قدرت‌ها را نوشت و اجرایی کرد به گونه‌ای که بعد از سال‌ها شوروی از هم فرو پاشید، غرب از هم گسست و دنیا با اسلام ناب محمدی (ص) روبه رو شد.
رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران اکنون به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در جایگاهی ایستاده است که مثل یک سنگ بین چرخ دنده‌های اهداف غربیان عمل می‌کند و هرچه بیشتر حرکت می‌کنند بیشتر از هم می‌پاشند و به اهدافشان کمتر می‌رسند.
این مقام مسئول با اشاره به وضعیت کنونی آمریکای جنایتکار، بیان کرد: آمریکا در مسیری قرار گرفته است که با توجه به بدهی‌های هنگفتی که دارد، در حال فروپاشی است و مسئولین این کشور مجبور به سفر‌های بدون اطلاع هستند.
وی ادامه داد: در کشور ما آنچه امروز مهم است کارآمدی و تحقق آن با رسیدن به شعار‌های استقلال، آزادی، پیشرفت و حمایت از مستضعفین می‌باشد.
زاکانی ظرفیت‌های بسیج را برشمرد و تاکید کرد: اندیشکده‌ای با گروه‌های تخصصی شامل نخبگان، دانشمندان و... برای بررسی نظام و مسایل شهرها، استان‌ها و کشور ایجاد شده است که با شناسایی مسایل پیش رو و تبدیل آن به پروژه سعی در رفع این مسایل دارند و نتایج حاصل از تحقیقات شان در اختیار مسئولین قرار خواهد گرفت.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: تحلیل وضعیت کنونی کشور و شناخت دقیق مسایل و مشکلات پیش رو، در توان نیروی انسانی بسیج هست که سعی در بروز و ظهور آن داریم و در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.
انت‌ها‌ی پیام/
ارسال نظرات