فرماندار شهرستان سامان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی شبکه فاضلاب 5 روستا در دستور کار است که باید هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۳۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کمال اکبریان در محل شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان سامان گفت: خوشبختانه در سال گذشته اقداماتی در تأمین آب شرب روستایی شهرستان سامان انجام شد که تا حدودی مشکلات مردم روستاها را مرتفع کرد.

وی افزود: در بحث اصلاح شبکه در چند سال گذشته، بیش از 40 کیلومتر تعریض شبکه آب شرب و 4 مخزن جدید در 4 روستای این شهرستان انجام و تعریض شبکه آب شرب یکی از مطالبات ما بود که مسئولان مربوطه قول مساعد دادند.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: یکی از اقدامات خوب در شهرستان که برای نخستین بار در روستای چم‌زین انجام شده است، بحث شبکه جمع آوری فاضلاب بود که راه اندازی شد.

اکبریان خاطرنشان کرد: قبل از آنکه روستای هوره به شهر تبدیل شود، 95 درصد از شبکه و تصفیه خانه این شهر انجام و در حال حاضر به شرکت آب و فاضلاب شهری تحویل شد.

وی در پایان تصریح کرد: گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی شبکه فاضلاب 5 روستا در دستور کار است که باید هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود تا مانعی برای دهیاری و انجام طرح‌های دیگر ایجاد نکند.

ارسال نظرات