خبرهای داغ:
حبیبی گفت:برای پرداخت به موقع این تسهیلات هیچ بهانه ای پذیرفته نمی شود و بانک ها و صندوق کارآفرینی امید باید طرح های قابل پرداخت را با سرعت آماده نمایند
کد خبر: ۹۰۹۳۹۱۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بیان کرد : از مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان طرح معرفی شده به بانک های عامل و صندوق کارآفرینی امید، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ضمن اشاره به مراحل ابلاغ گفت:مرحله دوم تسهیلات اشتغال روستایی طی شده و بزودی به بانک های استان ابلاغ می شود و از مدیران بانک های عامل و صندوق کارآفرینی امید خواست آمادگی لازم جهت پرداخت به موقع و سریع تسهیلات را داشته باشند .

حبیبی پرداخت این تسهیلات را یک فرصت استثنایی برای رونق و توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها توصیف کرد و افزود : نظارت بر این تسهیلات باید به صورت جدی صورت گیرد تا در هدف اصلی تعیین شده از سوی دولت مصرف شود .

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال در پیش است عنوان کرد : برای پرداخت به موقع این تسهیلات هیچ بهانه ای پذیرفته نمی شود و بانک ها و صندوق کارآفرینی امید باید طرح های قابل پرداخت را با سرعت آماده نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها