مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۱۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ از ساعت 9صبح امروز پنج شنبه 6دیماه، مراسم یادبود آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد در حال برگزاری است.

در این مراسم که تا ساعت 11 صبح ادامه خواهد داشت، آیت الله اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن می پردازد.

شایان ذکر است: استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیران، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی،  طلاب و روحانیون، بسیجیان و کارمندان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی در این مراسم حضور یافتند.

 مرحوم آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی (متولد ۲۴ مرداد ۱۳۲۷ در نجف اشرف)، از مراجع تقلید، عضو فقیه شورای نگهبان، رئیس سابق قوه قضائیه، نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، که دوشنبه گذشته سوم دی ۱۳۹۷ بعد از تحمل یک سال بیماری،  در تهران دار فانی را وداع گفت و پیکر پاک این عالم ربانی در جوار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مسجد بالاسر، مجاورت قبور پاک علمای بزرگوار به خاک سپرده شد.‌

ارسال نظرات