استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بازسازی و نوسازی هر واحد مسکونی در بافت فرسوده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای بازسازی و نوسازی هر واحد مسکونی در بافت فرسوده مناطق مختلف استان، یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از این میزان تسهیلات 400 میلیون ریال با نرخ 6 درصد و 600 میلیون ریال با بهره 18 درصد است.

اقبال عباسی، ادامه داد: سهمیه چهارمحال و بختیاری در اجرای این طرح یکهزار و 851 واحد مسکونی است.

این مقام ارشد اجرایی استان، تصریح کرد: مردم، پیمانکاران، شهرداران و فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری باید اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنند.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی به شرکت های انبوه سازان و سرمایه گذاران باعث مشارکت آنان با مالکان بافت فرسوده در اجرای این طرح می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در خصوص استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد اظهار داشت: مراحل تخصیص به متقاضیان در قالب یک طرح ابلاغ و مشخص شود.

وی گفت: پس از انجام این مراحل ، طرح مورد نظر به یک سرمایه گذار واگذار شود تا پساب‌ را جمع آوری کرده و به مقدار مورد نیاز به طرحهای صنعتی و نیمه صنعتی متقاضی استفاده از پساب به فروش برساند.

عباسی همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی موظفند برنامه ‌های خود در رابطه با این ستاد را به دبیرخانه ارائه کنند.

ارسال نظرات