خبرهای داغ:
نشست روشنگری برای خانواده های بزرگواری ارتش در شهرستان ماهشهر برگزار شد که در این باره مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان گفت: دشمنان اسلام از راههای مختلف از ابتدای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دست به توطئه ، فتنه ، ترورو تحریم های ظالمانه زده ولی ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و با پیروی از ولایت و رهبر انقلاب همچنان با استوار در مقابل اینگونه فتنه ها ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۹۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

بهمن شهریاری در حاشیه نشست روشنگری برای خانواده های ارتش در ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان اظهار داشت : طرح های دشمن در اصل با انواع فتنه ها به دنبال تغییر رفتار در کشور ایران هستند و جوانان و کانون گرم خانواده ها و محیط اجتماع را هدف قرار داده که بایستی هوشیار باشیم.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون با تمام تحریم ها و جنگ سخت هشت ساله برکات خوبی داشته و دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده که بایستی با همدلی و اتحاد و با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری مواظب تحرکات تخریب کننده دشمنان باشیم.

وی بابیان توجه به مسائل کشور و هوشیاری در برابر آسیب های اجتماعی گفت: بایستی مسائل و ظرفیت های کشور را درست بشناسیم و در راه اهداف اسلام و انقلاب گام های تاثیرگذار تری برداشته شود و قشر های آسیب پذیر همواره مورد هدف دشمن هستند که هوشیاری در این باره لازم ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها