امام جمعه فارسان:

ادامه انقلاب نشانه کارآمدی نظام است

امام جمعه فارسان در جلسه قرارگاه صالحین این شهرستان گفت: اینکه انقلاب توانسته است 40 سال با اینهمه فشار سرپا بماند، نشانه کارآمدی نظام است.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۸۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها ) با حضور استادیار صالحین  حجت الاسلام ملک پور، امام جمعه فارسان، فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان و جمعی از معاونت های مربوطه و همچنین  سرگروه های صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت در محل حوزه خواهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرمانده حوزه مقاومت خواهران ضمن خوشامد گوئی گزارشی از اقدامات حلقه های صالحین در پایگاه های زیر مجموعه ارائه داد و گفت: جلسات مجمع سرمربیان به صورت ماهیانه در محل مصلا برگزار می شود و بنابر نیاز سنجی های انجام شده موضوعاتی نظیر؛ سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و جلسات اخلاقی با موضوعاتی مثل ارتباط با نامحرم و نماز در اولویت فعالیت ها قرار گرفته اند.

امام جمعه فارسان نیز در ادامه ضمن اعلام رضایتمندی از فعالیت حلقه ها و تاثیرگذاری مناسب حلقه های صالحین، گفت: سرگروه های صالحین مثل ناخدای کشتی هستند که باید موانع را بشناسند، برای آنها راه حل پیدا کنند و از موانع عبور کنند تا به هدف خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک پور افزود: تجربه نشان داده است که نیل به هدف تنها با کار جهادی و روحیه جهادی امکان پذیر است، لذا باید تلاش کنیم تا این روحیه را ایجاد کنیم.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی آورده است، که در دنیا مطرح شده و متعاقبا با چالش هایی روبرو است؛ اما این چهل سالگی نشانه پیری انقلاب نیست، بلکه نشانه بلوغ و کارآمدی انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین ملک پور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند با القاء نامیدی به جامعه، نظام اسلامی و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند و عده ای نفوذی و خائن در جبهه داخل نیز با مشکلاتی که به وجود می آورند، که بسیاری از مشکلات اقتصادی حاضر نمونه ای از این مشکلات است، دشمنان را همراهی می کنند؛ اما دوام انقلاب بیانگر کارآمدی نظام است.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ناکارآمد بود هرگز نمیتوانست با اینهمه فشار 40 سال دوام بیاورد و به این اقتدار برسد.

ارسال نظرات