البرز/

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار شد

همایش سالروز حماسه ۹ دی با حضور حجت الاسلام رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساوجبلاغ در دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۷۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همایش سالروز حماسه ۹ دی با حضور حجت الاسلام رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساوجبلاغ در دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار شد.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار شد

در این مراسم که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار شد، یاد و خاطره روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی داشته شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : یکی از اهداف دشمن در فتنه 88 ، فاصله بین مقام معظم رهبری و مردم بود. مردم در حماسه 9 دی یکبار دیگر به شکل متفاوت، ماندگار و خاص ثابت کردند که اجازه نخواهند داد دشمن بین مردم و رهبر معظم انقلاب فاصله بیندازد.

وی در ادامه افزود : جمعیت دانشجویی و با بصیرت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد 9 دی ماه را گرامی میدارد و به تمامی اقشار گوشزد میکند که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح الله امام خمینی (ره) فرمودند : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شماآسیبی نرسد .

وی گفت : ما مردم همواره پشت ولایت فقیه بوده و هستیم و از هر کسی که در داخل و خارج با این امر موافق نیست اعلام برائت میکنیم .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد در پایان خاطر نشان کرد : به تمامی مسئولان گوشزد میکنیم که به خود باوری برسند و راه امام را پیش بگیرند و مطیع محض رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار