حجه الاسلام شکریان:

دارالقرآن اثرگذارترین معاونت فرهنگ اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: امروز سازمان دارالقرآن‌الکریم یکی از موفق‌ترین و اثرگذارترین معاونت‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی کشور است و می‌تواند به عنوان الگویی موفق در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی معرفی شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۳۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری امشب در جلسه نشست فصلی روسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های شمالی کشور در محمودآباد، اظهار کرد: امروز سازمان دارالقرآن‌الکریم یکی از موفق‌ترین و اثرگذارترین معاونت‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی کشور است و می‌تواند به عنوان الگویی موفق در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی معرفی شود.

وی در ادامه با اشاره اینکه فعالان قرآنی باید خود را همیشه حاضر در محضر قرآن بدانند و از نور وجودی قرآن کریم خود را بهره‌مند سازند، افزود: انسان قرآنی باید همه تلاش خود را در جهت ترویج معارف قران کریم بکار بندد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مثبت ارزیابی کردن از چنین نشست‌های فصلی در مناطق کشور، تصریح کرد: نشست‌های منطقه‌ای می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات را بررسی و برطرف کنند و این نشست‌ها می‌تواند زمینه همکاری‌های بیشتر استان‌ها در حوزه فعالیت قرآنی را افزایش دهد.

عضو شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در پایان با تاکید بر محتواسازی فعالیت‌های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم ، تاکید کرد: جامعه امروز دچار آسیب‌های اجتماعی فراوان است و بسیاری از برنامه‌ریزی‌های دشمن برای نسل جوان و نوجوان تدارک دیده شده است که باید با تولید محتوای فاخر و اثرگذار در جهت کاهش و ریشه‌کن کردن آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار