سردار آذرنوش: تمام دغدغه‌های سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان این است بتوانیم در حوزه ورزش پاکی، اخلاق‌مداری و منش و روحیه پهلوانی در بین ورزشکاران رواج دهیم.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۲۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه پرداختن به شهدای ورزشکار می‌تواند خلأهای اخلاقی در ورزش را پر کند، گفت: باید بیشتر از گذشته در وصیت‌نامه‌ها از اخلاق، رفتار و منش‌پهلوانی شهدای ورزشکار در بین ورزشکاران گفته شود.

سردار داوود آذرنوش در جلسه سومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران در سالن جلسات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار کرد: مازندران برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و ارج نهادن به خانواده‌های شهدای ورزشکار و تداوم داشتن این مسئله در این استان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که نیروهای انقلابی و خوبی در این استان وجود دارد و کارهای خوب فرهنگی در ورزش دارد صورت می‌گیرد، افزود: مازندران همیشه نشان داده است که در تمامی زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارد و جز بهترین‌های کشور بوده است.

آذرنوش اضافه کرد: تمام دغدغه‌های سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان این است بتوانیم در حوزه ورزش پاکی، اخلاق‌مداری و منش و روحیه پهلوانی در بین ورزشکاران رواج دهیم.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور تصریح کرد: پرداختن به شهدای ورزشکار می‌تواند خلأهای اخلاقی در ورزش را پر کند و باید بیشتر از گذشته وصیت‌نامه‌ها از اخلاق، رفتار و منش‌پهلوانی  شهدای ورزشکار در بین ورزشکاران گفته شود.

آذرنوش با بیان اینکه در کشورمان کارهای بزرگی صورت گرفته است،گفت: باید مراقب دشمن‌هایمان باشیم، دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا انقلاب جمهوری اسلامی را ضعیف جلوه دهد و وانمود کند کشور ایران هیچ دستاوردی پس از پیروزی انقلاب نداشته است.

وی افزود: سازمان بسیج ورزشکاران کشور در حال تحقیق و بررسی است تا بتواند دستاوردهای ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده تا به مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب به وزارت ورزش تقدیم کند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در سخنان پایانی خود در جلسه سومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران بیان کرد: همه ما باید مراقب باشیم تا مدیون خون شهدا نباشیم، شهدا زنده‌اند و ناظر عملکرد ما هستند و کاری نکنیم شهدا یقه ما مسؤولان جهت کم‌کاری گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها